آیا این محصول نسخه جهانی اکسپریا زد 4 سونی است؟

اگر دنبال‌گر اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند بوده باشید، بدون شک در جریان هستید که سونی چندی پیش بدون هیچ مراسم خاصی نسل بعدی پرچم‌دار سری زد را معرفی کرد.

1

به عقیده بسیاری زد 4 به جز بهره بردن از پردازنده و حافظه رم قوی‌تر، هیچ پیشرفت خاصی نسبت به نسل قبلی خود نداشته، از این رو سونی ترجیح داده که این محصول را صرفاً در بازار ژاپن عرضه نماید.

کمی بعد از معرفی این پرچم‌دار، شایعاتی در رابطه با عرضه نسخه جهانی زد 4 تحت عنوان دیگری به بیرون درز کرد. در همین رابطه امروز مشخصات گوشی رده بالایی از سوی سونی با نام Xperia P2 لو رفته که عده‌ای آن را همان نسخه جهانی زد 4 می‌دانند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع چینی، Xperia P2 با طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات سونی به صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و بهره بردن از پنل IPS با فناوری TRILUMINOS مجهز شده است.

Schematics-for-the-Sony-Xperia-P2

قلب این محصول همچنین میزبان پردازنده هشت هسته اسنپ‌دراگون 810 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده در کنار 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی می‌باشد. نکته‌ای که می‌تواند صحت این اطلاعات را زیر سؤال ببرد، کیفت دوربین قید شده در آن است؛ به طوری که لو دنده ادعا می‌کند این محصول در قاب پشتی از دوربینی با وضوح 12 مگا پیکسل با لنز F2 G OSS ساخت خود سونی بهره خواهد برد، این در حالیست که اکسپریا زد 4 به دوربینی 20 مگا پیکسلی تجهیز گردیده است.

Specs-for-the-device

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی اکسپریا P2 می‌توان به دوربین دوم 5 مگا پیکسلی و یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۴٫۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. باتری این محصول حتی از پرچم‌دار DROID Turbo موتورولا نیز قوی‌تر ظاهر خواهد شد، البته استفاده از این باتری اثراتی همچون افزایش ضخامت بدنه دستگاه را تا ۱۰.۹ میلی‌متر در پی داشته است.

به نظر شما گوشی اکسپریا P2 می‌تواند نقش یک پرچم‌دار 2015 را برای سونی ایفا نماید؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    سلام برای مدیر من از امروز به سایت شما امده ام یا کار بر شده ام اولین نظر خودم را برای توا نا ایهای جوا ناان ایران وگوشی های وارداتی گفتم شما می گویید قبلن این پیام را دا ‌ده ام از ای ترز فکر بعنوان یگ مدیر سایت خوب است به دون توجه می فر ما یید قبلن این پیام را دا ده اید