منتظر معرفی سرویس ها و محصولات جدید مایکروسافت در بیلد 2015 باشید

مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی به منظور معرفی طیفی وسیعی از سرویس‌ها و محصولات خود در کنفرانس بیلد 2015 که هفته آینده در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد، است.

0

به گفته مدیر بخش توسعه‌دهندگان مایکروسافت Bryan Biniak، بلید 2015 یکی از مهم‌ترین کنفرانس‌های برگزار شده توسط این شرکت می‌باشد به گونه‌ای که تمام مدیران ارشد کمپانی برای پیگیری کنفرانسی که از نظر وی مهم‌ترین رویداد تاریخ مایکروسافت است، به سانفرانسیسکو خواهند آمد.

طبق سنت همه‌ساله، ردموندی ها در کنفرانس بیلد خود نسخه جدیدی از سیستم‌عامل ویندوز را معرفی می‌کنند، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که در بلید 2015 در کنار معرفی نسخه نهایی ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل، شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند و حتی نسل جدید سرفیس مایکروسافت باشیم. یکی دیگر از موضوعاتی که انتظار داریم در کنفرانس بیلد امسال در مورد آن صحبت شود، هدست واقعیت مجازی HoloLens است که به نوعی اولین تلاش مایکروسافت در حوضه واقعیت افزوده است.

دیگر موضوعی که مایکروسافت در کنفرانس آینده خود در مورد آن صحبت به عمل می‌آورد، معرفی فرمت جدیدی به منظور استفاده در چاپگرهای سه‌بعدی است. این شرکت در سال ۲۰۱۳ پشتیبانی بومی از فرمت فایل چاپگرهای سه‌بعدی را وارد ویندوز ۸.۱ کرده بود. با این حال چاپگر های مدرن سه‌بعدی جدید، فراتر از توان فرمت فایل‌های چاپ سه‌بعدی مورد استفاده امروزی هستند.

شایعه پراکن ها همچنین معرفی پرچم‌داران جدیدی مبتنی ویندوز 10 موبایل را غیر محتمل برشمرده‌اند، این در حالیست که طی هفته گذشته مشخصات احتمالی لومیا 940 در فضای مجازی منتشر گردید.

neowin

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.