سوئیس سیستم پستی با استفاده از پهپاد سبک را از تابستان آزمایش می‌کند

همان‌طور که می‌دانید شرکت آمازون برنامه‌هایی به‌منظور توزیع قسمتی از خریدهای پستی توسط هواپیماهای بدون سرنشین در آینده‌ای نزدیک دارد. آنچه این برنامه را در حال حاضر با تاخیر مواجه کرده، وجود قوانین محدودکننده دولتی است.

0

در سوئیس این شرایط متفاوت بوده و به‌نظر می‌رسد این قوانین دولتی جایی در این کشور ندارند. در همین راستا، پست سوئیس قصد دارد در تابستان سال جاری به‌طور آزمایشی سیستم تحویل نامه‌ها را در این کشور راه‌اندازی کند.

پهپادهای استفاده شده در این طرح، کوادکوپترهای تولیدی شرکت Matternet خواهند بود که توانایی حمل و تحویل مرسوله‌‌‌هایی تا وزن 990 گرم و فاصله 19 کیلومتر را با یک‌بار شارژ دارند. با توجه به استفاده از سیستم تحویل محله به محله، این قدرت پرواز می‌تواند جهت استفاده در سیستم تحویل مرسوله، ایده‌آل باشد.

بنابرگفته Dieter Bambauer، از مدیران پست سوئیس، با بهره‌گیری از تکنولوژی استفاده از پهپادها، راه‌حلی برای مرتفع‌کردن نیاز‌های مشتریان فراهم خواهد شد. این پهپادها براساس برنامه و مسیر ازپیش تعیین‌شده در جهت جلوگیری از بروز تداخل پرواز با دیگر پهپادها حرکت خواهند کرد. این برنامه توسط سیستم نرم‌افزار ابری Matternet راهبری خواهد شد.

به‌منظور اطمینان از موفق بودن این برنامه، پست سوئیس قصد دارد پیش‌از راه‌اندازی کامل این سیستم، آزمایشات بیشتری را درجهت رفع نواقص و مشکلات موجود انجام دهد.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.