دباغی کردن چرم پشت ال‌جی جی 4 حدود 12 هفته طول می‌کشد!

می‌دانیم که پرچم‌دار آینده گوشی‌های ال‌جی که به‌زودی هم از راه می‌رسد با قاب پشتی چرمی عرضه خواهد شد. حالا جزئیاتی بیشتر از این قاب چرمی درز کرده و مشخص شده دباغی کردن چرم آن حدود 12 هفته طول می‌کشد!

0

ال‌جی جی 4 در دو نسخه یکی با پشت چرمی و دیگری پلاستیکی عرضه خواهد شد و ظاهراً جنس چرم آن برخلاف گلکسی نوت 3 یا 4 سامسونگ چرمی طبیعی است. به گفته Korea Times این چرم گیاهی دباغی شده و علاوه بر سازگاری با محیط زیست روشی سنتی و شناخته شده در دنیای مد نیز به حساب می‌آید. جالب است بدانید این نوع دباغی چرم در برندهای لوکسی همانند گوچی و پرادا نیز استفاده می‌شود و باعث می‌شود تا چرم حالتی خاص و حسی خوب در دست داشته و نقاط زائد آن نیز از بین رفته و یکنواخت شود.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید مدل چرمی جی 4 در رنگ‌های مختلفی مانند مشکی، قهوه‌ای، قرمز، کرمی، آبی آسمانی و زرد عرضه شده و مدل پلاستیکی نیز سه رنگ استاندارد مشکی، سفید و طلایی را حفظ خواهد کرد. احتمالاً ال‌جی مدل چرمی را در تعدادی محدودتر و با قیمتی بالاتر نسبت به نسخه عادی جی 4 عرضه کرده که مسلماً جلوه متفاوتی را نسبت به سایر رقبا ایجاد خواهد کرد.

lg-g4-leak26

طبق آخرین شایعات ال‌جی پیش‌بینی می‌کند بتواند در سال اول عرضه G4 حدود 10 میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند و با مانور دادن روی قابلیت‌هایی مانند صفحه‌نمایش خمیده، دوربین با دیافراگم f/1.8 و صفحه‌نمایش با فناوری کوانتوم نقطه سعی در رقابت با سامسونگ و اپل خواهد داشت.

این گوشی قرار است روز سه‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه رسماً توسط ال‌جی رونمایی شده و در خردادماه نیز به بازار عرضه شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.