تماشا کنید: شوخی با سامسونگ و اپل در جدید‌ترین ویدئو تبلیغاتی اچ‌تی‌سی

هنگامی که شما در مورد یک گوشی اندرویدی عالی می‌اندیشید، گزینه‌های درون ذهن شما بیشتر به سمت سامسونگ معطوف می‌شود. همچنین پس از آن ممکن است به رقیب اصلی سامسونگ یعنی اپل و گوشی‌های آیفون این شرکت نیز فکر کنید.

0

ضاهرا این مسئله به مذاق اچ‌تی‌سی خوش نیامده و همان چیزی است که این شرکت تمایل ندارد ذهن شما به سمت آن حرکت کند. در راستای همین امر، این شرکت به تازگی ویدئوی تبلیغاتی منتشر نموده و در آن دست به شوخی با این دو شرکت سازنده مطرح گوشی‌های هوشمند زده است.

در حقیقت این ویدئو به منظور معرفی یک محصول پزشکی برای یک بیماری ساختگی به نام Bi-phonal Displeaure Disorder ایجاد شده است که احتمالا بدین معنی است که کاربر نمی‌تواند بین اپل و سامسونگ تصمیم بگیرد. در این ویدئو سپس شاهد این موضوع هستیم که بهترین درمان برای این بیماری خیالی تجویز اچ‌تی‌سی One M9 پیشنهاد می‌شود. باید اعتراف کرد که این اقدام اچ‌تی‌سی یک راه‌حل بسیار خنده‌دار و البته هوشمندانه بوده است.

در توضیحات این ویدئو چنین بیان شده است که: ” اگر شما احساس می‌کنید برای انتخاب بین گزینه‌های قبلی تلفن همراه دچار مشکل و سردرگمی شده‌اید، Cellami می‌تواند به شما در این رابطه کمک نماید. احتمال دارد شما به بیماری Bi-phonal Displeasure Disorder مبتلا باشید. برای درمان این بیماری نیاز به استفاده از داروهای وحشتناک ندارید بلکه تنها کافی است از یک گوشی HTC One M9 استفاده کنید تا یک تصمیم واقعی و قطعی برای خود بگیرید!”

برای افرادی که آشنایی ندارند، Cellami نام درمان و یا به عبارتی راه‌حل اچ‌تی‌سی برای این اختلال خاص می‌باشد! برای توضیح بیشتر باید یک بار دیگر به “metalidone boomsoundide” اشاره کرد که بیانگر این است که وان ام‌9 اچ‌تی‌سی می‌تواند با فلزی بودن و اسپیکرهای قوی‌تر ناراحتی شما را در استفاده از آیفون 6 و گلکسی اس 5 سامسونگ برطرف کند! البته ظاهراً در زمان انتشار این ویدئو خبری از گلکسی اس 6 نبوده است!

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.