گزارش فارنت از مراسم معرفی محصولات جدید تهویه مطبوع ال‌جی در ایران

شرکت‌های ال‌جی و گلدیران در مراسمی در بعدازظهر روز پنجشنبه با حضور مدیران ارشد این دو شرکت به معرفی سیستم‌های جدید تهویه مطبوع خانگی ال‌جی در ایران پرداختند که شامل سه محصول نکست پلاس اینورتر وی، نکست  وان و تایتان بیگ اینورتر بود.

0

در این کنفرانس خبری آقای جروم‌لی مدیر بخش محصولات تهویه مطبوع ال‌جی در ایران، ضمن خوشامدگویی به حاضرین اعلام کرد که افتخار دارد تا نکست پلاس اینورتر وی را به عنوان استاندارد آینده محصولات تهویه خانگی از سوی برند پیشگام بازار به حاضرین معرفی کند.

Lg-Next-Plus-Inverter-V-Lunch-In-Iran-03

در ادامه جناب آقای رسولی مدیر بازاریابی محصولات تهویه مطبوع ال‌جی با اعلام اینکه سال گذشته با نظرسنجی از مشتریان بازار، با کسب 19 درصد آرا شرکت ال‌جی به عنوان محبوبترین برند بازار در بخش سیستم‌های سرمایشی در جشنواره برندهای برتر ایران برگزیده شده است تاکید کرد که سه محصول جدید معرفی شده نتیجه تمرکز بر نتایج نظرسنجی از مشتریان هستند و نظرات مشتریان مرکز ثقل تمام تلاش‌های ما هستند و ایران اولین کشوریست که محصولات سری نکست ال‌جی در آن عرضه خواهد شد.

Lg-Next-Plus-Inverter-V-Lunch-In-Iran-04

وی در ادامه خاطرنشان ساخت که برند ال‌جی هم‌اکنون در بخش محصولات تهویه مطبوع کم‌مصرف و اینورتر بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد و از نظر ارزشی در سایر بخش‌ها 43 درصد سهم بازار را در اختیار دارد.

Lg-Next-Plus-Inverter-V-Lunch-In-Iran-05

در ابتدای این کنفرانس خبری امیرحسین نظاری کارشناس شرکت گلدیران به معرفی این محصولات پرداخت. بنابر اعلام وی، اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی ال‌جی (Next Plus Inverter V) با بهره‌گیری از فناوری Inverter V (تا 60 درصد) و همچنین قابلیت اسمارت اسکن (تا 13 درصد) مجموعا تا 73 درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی را برای مصرف‌کنندگان به همراه دارد.

Lg-Next-Plus-Inverter-V-Lunch-In-Iran-01

قابلیت اسکن هوشمند (Smart Scan) با بهره‌مندی از فناوری حسگر هوشمند (Intelligent Sensor) به دست می‌آید که با تشخیص عدم حضور افراد در محیط اتاق به صورت خودکار میزان خنکی هوا را به تدریج کاسته و هر 20 دقیقه اجازه افزایش دما به میزان یک درجه سلسیوس را می‌دهد.

Lg-Next-Plus-Inverter-V-Lunch-In-Iran-08

اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی با بهره‌گیری از کمپرسور ویژه مناطق گرمسیر قادر به تأمین هوای تازه و مطبوع در دمای بالا محیط بیرون تا 45 درجه سلسیوس است. وجود سیستم حفاظت Gold Fin به صورت یک پوشش ایمنی از سطح مبدل حرارتی در برابر زنگ‌زدگی و دیگر عوامل محیطی مخرب محافظت می‌کند.

Lg-Next-Plus-Inverter-V-Lunch-In-Iran-09

فناوری پلاس مستر (Plasmaster Ionizer Plus) با تولید سه میلیون یون، در عرض 30 دقیقه هوا را استرلیزه کرده و ضمن از بین بردن 9/99 درصد باکتری‌ها به صورت موثری بوهای نامطبوع را حذف می‌کند. سیستم مولتی پروتکت نیز با بهره‌گیری از فناوری 3M و تولید بارهای الکترواستاتیکی، مواد حساسیت‌زا و ویروس‌های معلق در هوا را تا 9/99 درصد طی مدت زمان کمتر از 15 دقیقه نابود می‌کند.

Lg-Next-Plus-Inverter-V-Lunch-In-Iran-07

اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی با استفاده از ویژگی Windblast هوای خنک را 15 متر پرتاب می‌کند و به واسطه فناوری 4-Way Swing جریان هوای خنک را پخش و دمای یکنواختی را در محیط ایجاد می‌نماید.

Lg-Next-Plus-Inverter-V-Lunch-In-Iran-06

نکست وان دیگر محصول معرفی شده در این مراسم بود که از مشخصاتی همچون طراجی باریک‌تر، استفاده از قابلیت تعویض راحت فیلتر، قابلیت پلاس مستر آیونایزر و مجیک دیسپلی اشاره کرد. در این محصول برای کاهش مصرف انرژی از قابلیت Active Energy Control استفاده شده که همان قابلیت کنترل دستسی توان کمپرسور دستگاه است. محصول بعدی معرفی شده نیز، تایتان بیگ ابنورتر بود که یکی دیگر از محصولات جدید ال‌جی در ایران خواهد بود.

Lg-Next-Plus-Inverter-V-Lunch-In-Iran-02

در بخش پرسش و پاسخ این مراسم و در پاسخ به سوال فارنت در خصوص نحوه کارکرد سیستم اسکن هوشمند محیط، آقای هومن راستکار مدیر محصول و زنجیره تامین ال‌جی، خاطرنشان ساخت که قابلیت اسمارت اسکن با استفاده از اشعه ماوراء بنفش و با ثبت گرمای بدن انسان‌های حاضر در محیط، هر 20 دقیقه یک بار تعداد افراد حاضر در محیط را سنجیده و بر اساس ان اقدام به خنک کردن دمای محیط می‌کند.

Lg-Next-Plus-Inverter-V-Lunch-In-Iran-10

وی همچنین در پاسخ به سوال بعدی ما در خصوص قیمت این محصولات خاطرنشان ساخت که قیمت‌ها هنوز رسما در بازار اعلام نشده اما رسما اعلام می‌کنیم که به منظور متحول کردن فرهنگ استفاده از این محصولات، حتی اگر به قربانی شدن سود شرکت گلدیران منجر شود، قیمت این محصولات را کاملا رقابتی به بازار عرضه خواهیم کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.