پیشنهادهای چند میلیون دلاری سونی و سامسونگ برای استفاده از گوشی‌های هوشمندشان در جدیدترین فیلم جیمز باند!

اگر فیلم مشهور جیمز باند Quantum of Solace با بازی دنیل کریگ را دیده باشید احتمالاً به یاد دارید که در یک سکانس از این فیلم او گوشی سونی اریکسون خود را بیرون آورده و از مجرمان عکس می‌گیرد. برند سونی در آن سکانس کاملاً مشخص بوده و اگر به خاطر داشته باشید در فیلم Skyfall نیز از گوشی Xperia T استفاده شد. ظاهراً این شرکت به همراه سامسونگ قصد دارند کلمبیا پیکچرز را با پیشنهادهای میلیونی مجاب به استفاده از پرچم‌داران خود در فیلم آینده جیمز باند کنند.

1

حتماً می‌دانید که سونی بارها و بارها در سال‌های اخیر مورد حملات هکرها قرار گرفته و این‌بار ایمیل‌های فاش شده از این شرکت خبر از پیشنهاد 5 میلیون دلاری به شخص دنیل کریگ برای استفاده از پرچم‌دار سونی در فیلم جیمز باند شده است. اما نکته جالب اینجاست که هم شخص دنیل کریگ و هم “سم مندس” کارگردان این فیلم این پیشنهاد را رد کرده و دلیل آن را هم این‌گونه اعلام کرده‌اند: “جیمز باند فقط از بهترین‌ها استفاده می‌کند!”

البته این‌طور که پیداست سونی در این پیشنهاد تنها نبوده و سامسونگ هم یک پیشنهاد 5 میلیون دلاری را به همراه یک بودجه 50 میلیون دلاری برای تبلیغات این فیلم پیشنهاد داده که البته پاسخ این پیشنهاد مشخص نیست.

در ایمیل دومی که توسط مدیر امور جهانی کلمبیا پیکچرز ارسال شده آمده است که افشا می‌کند که ظاهراً نه دنیل و نه سم از گوشی‌های سونی برای فیلم خوششان نمی‌آید و در نظر آن‌ها گوشی‌ها پرچم‌دار سونی بهترین نیستند!

به‌هرحال از آن‌جایی که این ایمیل‌ها چندماه پیش ارسال شده‌اند پایان ماجرا مشخص نیست و شاید هم کلمبیا پیکچرز نهایتاً راضی به استفاده از گوشی سونی در فیلم Spectre شود اما این‌طور که پیداست نظر بازیگر نقش اول و کارگردان فیلم استفاده از گوشی سایر برندهاست. گفتنی است فیلم آینده جیمز باند قرار است 15 آبان‌ماه روی پرده سینماها برود.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    منظورش از بهترین یا اچ تی سیه یا آیفون!!!!!!