معرفی گوشی هوشمند Turing؛ این محکم‌ترین و مقاوم‌ترین گوشی هوشمند دنیاست!

اگر نقش یک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را برعهده می‌گرفتید و توان رقابت با سایر گوشی‌ها را صرفاً از نظر مشخصات نداشتید، چه حرکتی انجام می‌دادید؟

1

خب Turing Robotic Industries در چنین موقعیتی قرار گرفت و تمام تلاش خود را به‌کار برد تا محصولی با طراحی داخلی و خارجی فوق‌العاده را ارائه دهد و وقت خود را بر روی ساخت محکم‌ترین گوشی هوشمند دنیا صرف کند.

محکم‌ترین گوشی دنیا

گوشی هوشمند Turing بر روی ویژگی‌های امنیتی تاکید زیادی دارد. قابلیت رمزنگاری ارتباطات بین صاحبان گوشی Turing بدون نیاز به سرور و حسگر اثرانگشت برای قفل کردن گوشی از جمله امکانات این بخش هستند. همچنین یک سیستم شارژ مغناطیسی مشابه آنچه در محصولات اپل دیدیم وجود دارد که کاربردی است.

Turing محکم‌ترین گوشی هوشمند دنیا

اما چیزی که واقعا در گوشی Turing به‌سرعت خود را متمایز جلوه می‌دهد، بدنه آن است که آن را تبدیل به محکم‌ترین گوشی هوشمند دنیا کرده است. در ساخت بدنه این گوشی از یک آلیاژ فلزی تحت عنوانliquidmorphium استفاده شده که مقاوم‌تر از فولاد و تیتانیوم است.

Turing محکم‌ترین گوشی هوشمند دنیا

باتوجه به اینکه از آلومینیوم، سرامیک و پلاستیک در قسمت‌های مختلف گوشی استفاده شده احتمالاً شانس شکستن یا نابودی کامل محکم‌ترین گوشی هوشمند دنیا در اثر افتادن بسیار پایین می‌آید.

محکم‌ترین گوشی

از نظر کارایی اما با محصولی شگفت انگیز مواجه نیستیم. پردازنده اسنپ‌دراگون 801 که در سال گذشته عرضه شد، 3 گیگابایت رم و یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080p مشخصات اصلی محکم‌ترین گوشی هوشمند دنیا را تشکیل می‌دهند. البته این مشخصات کاملاً عالی محسوب می‌شوند اما نه در مقایسه با غولی مثل گلکسی اس 6.

یکی از مزایای گوشی Turing وجود حافظه داخلی 128 گیگابایتی است که برای بسیاری از کاربران حیاتی محسوب می‌گردد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش دوتایی از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌باشند. علاوه بر این کاربرانی که در مناطق آمریکای شمالی و اروپا زندگی می‌کنند می‌توانند از فناوری پرسرعت LTE نیز بهره ببرند.

شرکت Turing اعلام کرد که این گوشی در تاریخ 19 مرداد روانه بازار شده و قیمتی معادل 740 و 870 دلار به ترتیب برای نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی خواهد داشت. همچنین این شرکت وعده امکان خرید گوشی به‌صورت قرارداری با اپراتورها را نیز داده است.

engadget

منبع Engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ا.ا می‌گوید

    تو ایران نمیاد