لنوو گوشی هوشمند K80 را با 4 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی کرد

به نظر می‌رسد تجهیز گوشی‌های هوشمند بالا رده به حافظه رم 4 گیگابایتی کم‌کم دارد در بین تولیدکنندگان این محصولات مرسوم می‌شود، زیرا پس از ZenFone 2 و Mi Note Pro شیائومی این بار نوبت به لنوو رسیده تا با معرفی محصولی به نام K80 شانس خود را در این زمره از گوشی‌های هوشمند امتحان نماید.

1

K80 نه تنها از بابت میزان حافظه رم به کار گرفته به ZenFone 2 شباهت داشته، بلکه نوع طراحی و حتی قیمت مقرون به صرفه‌ی آن نیز شما را یاد بالا رده ایسوس خواهد انداخت.

بر این اساس گوشی هوشمند K80 لنوو دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بوده و در سینه میزبان پردازنده هشت هسته‌ای اتم اینتل با کلاک فرکانس 1.8 می‌باشد. همان‌طور که گفته شده، بالا رده جدید لنوو با 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است.

Lenovo-K80

K80 در قاب پشتی میزبان دوربینی با وضوح 13 مگا پیکسل مجهز به لرزش گیر اپتیکال است، این در حالیست که دوربین سلفی این محصول دارای وضوح 4 مگا پیکسل است. به گفته شرکت سازنده، این پرچم‌دار قرار است از انتهای ماه جاری در تنوع رنگ خاکستری تیره، نقره‌ای و قرمز با قیمت 290 دلار در بازار چین عرضه گردد.

ناگفته نماند که نسخه‌ای از این دستگاه با حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی 32 گیگابایتی نیز به بازار خواهد آمد. هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با عرضه این محصول در دیگر بازار کشورهای آسیایی و ایالات‌متحده در دست نیست.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمدرضا می‌گوید

    سلام این طور که من تو چن تا سایت دیگه دیدم k80دوربین جلوش پنجه نه چار راستی باتریش قابل تعویضه یانه؟