شایعه: جی 4 ال‌جی گران‌تر از گلکسی اس 6 و ارزان‌تر از گلکسی اس 6 اج خواهد بود

ال‌جی جی 4 پر سر و صدا در 8 اردیبهشت رونمایی می‌شود و از حالا بسیاری نگران شده‌اند که این گوشی هوشمند با این سطح امکانات چه قیمتی خواهد داشت.

0

تاکنون گوشی‌های پرچمدار اندرویدی تا حد زیادی از نظر قیمت به یکدیگر نزدیک بوده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد با ورود جی 4 این موضوع کمی تغییر کند.

براساس یک گزارش، ال‌جی جی 4 احتمالاً باید قیمتی بالاتر از گلکسی اس 6 سامسونگ که بدون شک یکی از گران‌ترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار است، داشته باشد. براساس این گزارش، قیمت ال‌جی جی 4 چیزی بین گلکسی اس 6 و نسخه گران‌ترش اس 6 اج خواهد بود.

اگر این مطلب درست باشد ال‌جی چگونه می‌خواهد این قیمت بالاتر از رقیب اصلی‌اش را توجیه کند؟ آیا برای رقابت مناسب با گلکسی اس 6 نباید قیمتی پایین‌تر را مد نظر قرار می‌دادند؟ به‌نظر می‌رسد ال‌جی گوشی خود را بسیار کاملتر و باارزش‌تر از پرچمداران کنونی سامسونگ می‌داند. البته این گزارش می‌گوید که هنوز قیمت گذاری این گوشی انجام نشده و بنابراین هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

البته احتمالاً قیمت این گوشی به‌صورت قراردادی با اپراتورهای آمریکایی تفاوت چندانی با رقیب خود نخواهد داشت و حتی امکان برخورداری از یک قیمت یکسان نیز کاملاً وجود دارد. اما نسخه‌های آنلاک ممکن است قیمتی بالاتر را ارائه دهند، در این صورت آیا شما از خرید ال‌جی جی 4 منصرف خواهید شد؟

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.