نسخه اندروید Mortal Kombat X در گوگل‌پلی منتشر شد

4

استودیوی برادران وارنر به وعده خود عمل کرد و بازی Mortal Kombat X را برای گوشی‌های اندرویدی ارائه نمود. در حال حاضر، این بازی برای نسخه‌های اندروید 4 به بالا به صورت فری‌میوم قابل دسترس است.

Mortal-Kombat-X-now-available-on-Android-01

“ندرلم استودیوز” نیز این بازی را در نسخه iOS فراهم کرده است. بنابر این 2 پلت‌فرم فراگیر، قابلیت اجرای این بازی را دارند. در تلفن‌های همراه، این بازی شامل جنگ‌های خشن و جمع آوری کارت برای فعال کردن برخی امکانات بازی است. همچنین این بازی شامل چند پرداخت درون برنامه‌ای از جمله گزینه‌ی مربوط به بازی چند نفره است.

Mortal-Kombat-X-now-available-on-Android--02

بازیکن‌ها می‌توانند تیم‌های 3 نفره تشکیل دهند و به با استفاده از تکنیک‌ها و حملات خاص، به سرکوب کردن حریف بپردازند. در بازی چند نفره، این امکان برای شما فراهم است که حواس خود را بر روی مسائلی از قبیل جنگیدن با دیگران یا قرض گرفتن جنگجوی جدید معطوف کنید. با این حال فارنت امیدوار است که حواس و تمرکز همه ما بیشتر معطوف به ایجاد فضای صلح و آشتی باشد تا جنگ‌ و خشونت!

GooglePlay-Download

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. M A T A می‌گوید

    سلام به همه
    من از پی سی دانلود گرفتم و نصبش کردم و اجرا هم شد فقط یه اشکال داره اونم اینکه فقط قسمت چند نفرش کار میکنه و مبارزات تکیش غیر فعاله و نکته دیگه اینکه ما هنوز از ضربه های بازیکناو فتالیتی هاشون چیزی سر در نیاوردیم فقط همینجوری پشت هم میزنیم روی صفحه گوشی

  2. quietly brilliant می‌گوید

    this item isn’t available in your country!اینم از نعمت آی پی ایران!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ظاهراً فعلا حتی توی آمریکا و اروپا هم در دسترس نیست

      1. quietly brilliant می‌گوید

        انگلستان در دسترسه!ناقابل 1.56گیگابایت!!!!