تماشا کنید: تبلیغ ویدئویی جدید جی 4 ال‌جی به رابط کاربری UX 4.0 این گوشی هوشمند می‌پردازد

به نظر می‌رسد ال‌جی جنگ تبلیغاتی عظیمی را برای شناساندن قابلیت‌های پرچم‌دار جدید خود آغاز کرده است. پس درز  پیاپی تصاویر ال‌جی جی 4 و در پی آن انتشار ویدئو تبلیغاتی رسمی که در آن برای دوربین جی ۴ حریف طلبیده می‌شد، این با شرکت سازنده تبلیغ ویدئویی جدیدی را منتشر کرده که در آن به برخی قابلیت‌های رابط کاربری این محصول پرداخته می‌شود.

0

در هفته گذشته شاهد انتشار ویدئو تبلیغاتی رسمی شرکت ال‌جی به منظور نشان دادن قابلیت‌های دوربین جی 4 بویدم. این شرکت کره‌ای توجه ویژه‌ای در محصولات تراز اول خود از لحاظ دوربین دارد و رسماً تأیید کرده که پرچم‌دار جدید این شرکت به دوربینی ۱۶ مگا پیکسلی با دیافراگم f/1.8 مجهز است. در همین راستا امروز نیز ویدئو تبلیغاتی جدیدی منتشر شد که در آن به ویژگی‌های رابط کاربری UX 4.0 اشاره می‌گردد.

آخرین تلاش‌های تبلیغاتی این شرکت کره‌ای بر روی قابلیت‌های رابط کاربری جی 4 متمرکز شده است. ال‌جی سعی کرده در این ویدئو  از قابلیت‌هایی همچون Gesture Shot، Ringtone ID، Quick Shot و Quick Memo جلوه‌ی دیگری را به نمایش گزارد.

Quick Shot یک قابلیت جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از دو ضربه پشت سر هم روی دکمه عقب گوشی، سریع عکس بگیرند. این قابلیت حتی زمانی که صفحه‌نمایش خاموش است، عمل می‌کند. همچنین قابلیت بهبودیافته Smart Bulletin به صورت خودکار اطلاعات مهم از اپلیکیشن‌های همان صفحه را جمع‌آوری می‌کند تا حداکثر راحتی برای کاربران فراهم آید.

Ringtone ID یا شناسایی هویت تماس‌گیرنده از طریق صدای زنگ، نیز بهبود یافته است. Ringtone ID به صورت خودکار یک صدای زنگ خاص برای هر تماس‌گیرنده از دفترچه تلفن موردعلاقه کاربر تنظیم می‌کند. با Gesture Shot نیز شما می‌توانید به سادگی یک نمای زنده و واقعی از خودتان را به راحتی ثبت کنید. دست خود را مقابل دوربین جلو باز کنید تا این قابلیت فعال شود و بعد آن را مشت کنید تا شمارش معکوس شروع شود. با این حالت، می‌توانید هر ژستی که دلتان می‌خواهد بگیرید.

در هر حال بر اساس اطلاعات قبلی میدانیم که پرچم‌دار بعدی ال‌جی به صفحه‌نمایشی ۵.۵ با وضوح QHD از نوع کوانتوم و بهره‌مندی از محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس ۴، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۸، سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی تجهیز شده است. انتظار می‌رود ال‌جی جی 4 در تاریخ  هشت اردیبهشت‌ماه به صورت رسمی رونمایی شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.