اچ‌پی از دو لپ‌تاپ هیبریدی Pavilion و Envy x360 رونمایی کرد

شرکت اچ‌پی دیروز از جدیدترین لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر خود با نام‌های Envy x360 و  Pavilion x360 رونمایی کرد.

0

لپ‌تاپ‌های هیبریدی Pavilion x360 و Envy x360 در حقیقت نسخه ارزان شده مدل Spectre x360 هستند که مدل اول با قیمت 410 دلاری، ارزان‌ترین لپ‌تاپ اچ‌پی محسوب می‌گردد؛ این در حالیست که مدل پایه Envy x360 با بدنه‌ای فلزی و بهره‌گیری از نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با قیمت 680 دلاری راهی بازار خواهد شد. نمایشگر این دو مدل به صورت کامل قابلیت تا شدن به سمت عقب را دارد و می‌توان از آن به عنوان تبلت استفاده کرد.

hp-pavilion-x360-gallery-3-1هر دو مدل به بلندگوهایی تحت فناوری Bang و Olufsen تجهیز شده‌اند. این اتفاق در پی خرید کمپانی سرشناس بیتس توسط اپل صورت گرفته است. در این مرحله، بلندگوهای این دو سیستم توسط مهندسان شرکت مذکور بهینه‌سازی و تنظیم می‌شوند تا با اعمال برخی اصلاحات نرم‌افزاری بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. بر این اساس مدل Envy x360 که هم دارای زیبایی ظاهری و هم سخت‌افزاری بالاتری نسبت به مدل اول را داراست، از نسل پنجم پردازنده‌های Core i5 و i7 اینتل بهره می‌برد و دارای 16 گیگابایت حافظه رم است.

Envy x360 دارای صفحه‌نمایشی 15 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل بوده  و دارای 500 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی می‌باشد. اچ‌پی این نسخه را 680 دلار ارزش گزاری کرده است، این در حالیست که مدل تجهیز شده به صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و حافظه HDD یک ترابایتی با قیمت 770 دلار راهی بازار خواهد شد.

hp-pavilion-2015-gallery-3-1در سمت دیگر Pavilion x360 با نمایشگر ۱۱ اینچی و قیمت 410 دلاری خود، یکی از بهترین و جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ساخت اچ‌پی به شمار می‌آید. با نگاهی دقیق‌تر، Pavilion x360 حدود 100 دلار ارزان‌تر از مایکروسافت سرفیس 3 آن هم بدون کیبورد می‌باشد. مدل پایه این لپ‌تاپ اچ‌پی به تراشه پنتینیوم N3700 اینتل و چهار گیگابایت حافظه رم تجهیز شده است.

اگر به مشخصات پیشرفته‌تری نیازمند هستید، تنها با پرداخت 90 دلار بیشتر می‌توانید نسخه دارای پردازنده Core M و SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی را سفارش دهید.Pavilion x360 همچنین در نسخه‌ای با صفحه‌نمایش 13 اینچی و پردازنده Core i3 اینتل نیز با قیمتی معادل 530 دلار راهی بازار می‌شود؛ هرچند که تنها یک هارد درایو ۵۰۰ گیگابایتی به همراه آن ارائه می‌گردد و خبری از SSD نخواهد بود.

اگر رابطه خوبی با لپ‌تاپ‌های هیبریدی ندارید، بد نیست بدانید که اچ‎پی مدل تازه‌ای از سری لپ‌تاپ‌های Pavilion خود را با قیمت پایه ۵۵۰ دلار برای مدل ۱۴ اینچی عرضه کرده است. هرچند این مدل قابلیت تبدیل شدن به تبلت را از دست داده، اما با این حال به صفحه‌نمایشی با وضوح فول اچ‌دی و کارت گرافیک مجزا تجهیز شده است.

لازم به ذکر است که بدنه این سری از لپ‌تاپ‌های اچ‌پی، به شکل قابل توجه ای بهینه شده‌اند و نسبت به سری قبلی از استحکام بیشتری برخوردار هستند. به گفته شرکت سازنده، لپ‌تاپ‌های هیبریدی Pavilion x360 و Envy x360 از تاریخ  ۲۳ اردیبهشت‌ماه در وب‌سایت اچ‌پی و از اواسط خردادماه از طریق فروشگاه‌های معتبر قابل خرید خواهند بود.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.