شایعه: لومیا 940 با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی و دوربین 25 مگاپیکسلی در راه است

مدت زمان زیادی از روانه کردن پیش‌قراول محصولات سری لومیا که از آن با مدل لومیا ۹۳۰ یاد می‌شود، میگذرد و انتظار داریم امسال لومیا ۹۴۰ به عنوان پیش‌قراول تازه نفس مایکروسافت عازم کارزار گوشی‌های همراه تراز اول شود.

0

مایکروسافت هنوز برنامه‌های خود را برای محصولات موبایل مشخص نکرده اما از روی نشانه‌های موجود می‌توان حدس‌هایی زد.
بر اساس آخرین گزارش‌ها لومیا ۹۴۰ ممکن است به صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی مجهز باشد و برادر بزرگترش لومیا 940XL صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی داشته باشد. ویندوز ۱۰ نیز از پردازنده‌های نسل جدید به راحتی پشتیبانی می‌کند و با این حساب انتظار داریم، طلایه‌دار بعدی مایکروسافت پردازنده‌ای هشت هسته‌ای را در قلب خود داشته باشد.
سری لومیا به دوربین‌های باکیفیت معروف است و با این حساب انتظار می‌رود دوربین طلایه‌دار بعدی مایکروسافت ۲۴ یا ۲۵ مگاپیکسلی باشد و در قسمت جلو نیز دوربینی ۵ یا ۸ مگاپیکسلی وظیفه‌ عکس‌برداری سلفی را بر عهده بگیرد.

پشتیبانی‌ از قلم، اسکن بایومتریک برای تشخیص اثر انگشت یا چشم و پشتیبانی از قابلیت‌های سه‌بعدی، ویژگی‌های دیگری هستند که احتمال می‌رود در لومیا ۹۴۰ به کار گرفته شوند.

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، لومیا ۹۴۰ از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برد و با این حساب احتمال می‌دهیم رونمایی از پرچمدار بعدی مایکروسافت در مراسم BUILD این شرکت که هفت روز دیگر در تاریخ ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود، انجام پذیرد. دو گوشی میان‌رده نیز ممکن است در این مراسم رونمایی شود که احتمال دارد یکی از آنها نسخه دو سیم‌کارت لومیا ۸۳۰ باشد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.