Gionee Elife E8 با دوربین 23 مگاپیکسلی و نمایشگر QHD در بنچمارک GFX ظاهر شد

مدتی پس از عرضه گوشی هوشمند Gionee Elife S7 به بازار ، اخبار ضد و نقیضی در رابطه با آماده شدن شرکت سازنده به منظور تولید جانشینی شایسته برای این محصول به گوش می‌رسد.

2

بر اساس اطلاعات تازه درز کرده، پرچم‌دار جدید شرکت چینی Gionee با نام Elife E8 شناخته خواهد شد؛ در همین رابطه امروز مشخصات سخت‌افزاری این محصول توسط بنچمارک GFX برملا شد.

بر طبق نتایج به ثبت رسیده در این بنچمارک، Gionee Elife E8 به صفحه‌نمایشی 4.6 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل مجهز خواهد شد. این ابعاد و وضوح تصویر، شایعات قبلی را تائید می‌کند. پرچم‌دار جدید Gionee قرار است در سینه میزبان پردازنده هشت هسته‌ای MT6795 و واحد پردازش گرافیک PowerVT Rogue G6200 باشد. لازم به یاد آوریست که پردازنده مذکور، در بالا رده تازه معرفی شده اچ‌تی‌سی وان9 E+ نیز استفاده شده است.

Gionee-Elife-E8-GFXBench

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی Gionee Elife E8 می‌توان به سه گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت افزایش با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی، دوربین اصلی 23 مگا پیکسلی و دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی اشاره کرد. هرچند هنوز به طور رسمی زمانی برای معرفی این گوشی هوشمند مشخص نشده، با این حال منابع نزدیک به شرکت سازنده تیرماه را برای این رویداد پیش‌بینی کرده‌اند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    4.6 و رزولوشنQHD?!!!مطمینید منظورتون 6.4 اینچ نبوده؟!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      توی تصویر هم مشخصه چیزیه که بنچمارک ذکر کرده