این قاب محافظ یک صفحه‌نمایش E-Ink را پشت آیفون شما قرار می‌دهد!

فناوری به کار رفته در باتری‌های موجود، کفاف نیازهای روزمره را برای استفاده از گوشی‌همراه نمی‌دهد و همیشه با کمبود شارژ روبرو هستیم؛ به همین منظور شرکتی روسی دست به کار شده و گوشی را با نام یوتافون (Yotaphone) روانه بازار کرده است، این گوشی از صفحه‌نمایش معمولی و رایج در کنار صفحه‌نمایش E-Ink بهره می‌برد، اما در این بین تکلیف سایر کاربران چیست؟

0

اینجاست که شرکت popSLATE دست به کار شده و کیس جدیدی را معرفی کرده است، قاب ساخته شده به صفحه‌نمایش ۴ اینچ از نوع E-Ink مجهز است و نشکن می‌باشد. به دلیل مصرف بسیار پایین صفحه‌نمایش E-Ink کاربر می‌تواند گوشی خود را هر وقت خواست بدون اینکه نگران شارژ باتری باشد روشن نگه دارد.
صفحه‌نمایش popSLATE در حال حاضر با تمام مدل‌‌های آیفون موجود در بازار سازگار است و صفحه‌ آنرا با تصاویر و محتوای دلخواه می‌توانید تنظیم کنید. همانطور که گفته شد صفحه‌نمایش این قاب جدید از جنس E-ink است و با این حساب تصاویر و متون به صورت سیاه و سفید نمایش داده می‌شوند و کاربر می‌تواند با اپلیکیشن مخصوص، نوع تصویر مورد نظر را از بین ۸ تصویر انتخاب کنید.

در کنار مصرف بسیار پایین انرژی، صفحه‌نمایش‌های E-ink برای مطالعه نیز مناسب هستند و به نسبت صفحه‌نمایش‌های فعلی که در گوشی‌های موبایل استفاده می‌شوند چشم را آزار نمی‌دهند.
کیس popSLATE باتری ۲۴۰ میلی‌آمپری دارد و گفته می‌شود که تا ۷ روز قادر است انرژی مورد نیاز صفحه‌نمایش را تامین کند، برای شارژ کردن باتری نیز کابل میکرو یو‌اس‌بی در نظر گرفته شده است. این صفحه‌نمایش جدید و ابتکاری چند ماهی است که به بازار معرفی شده و در حال حاضر به غیر از مواردی که ذکر شد امکانات پیشرفته‌ دیگری ندارد اما انتظار داریم در آینده اطلاعاتی نظیر موقعیت جغرافیایی و زمان از طریق این قاب جدید قابل رویت باشد.

در حال حاضر popSLATE برای گوشی‌های آیفون ۶، آیفون 5s و آیفون ۵ با قیمت ۱۲۹ دلار به فروش می‌رسد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.