گزارش: گوگل امروز از سرویس شبکه بی‌سیم خود در آمریکا رونمایی می‌کند

صحبت‌هایی از سرویس شبکه بی‌سیم گوگل به گوش رسیده بود؛ اما این طور که پیداست این غول بزرگ اینترنتی قصد دارد به زودی این سرویس جدید را رونمایی کند. به گزارش وال استریت ژورنال، گوگل امروز، دوم اردیبهشت ماه، سرویس شبکه بی‌سیم خود را در آمریکا راه‌اندازی می‌کند.

0

در شایعات منتشر شده داشتیم که سرویس شبکه بی‌سیم گوگل تنها با اپراتورهای مخابراتی اسپرینت و تی موبایل سازگار است و بسته به میزان سیگنال شبکه بی‌سیم، این دو اپراتور متغیر خواهند بود.
از طرف دیگر شایعاتی نیز مطرح شده بود مبنی بر اینکه این سرویس در ابتدای راه‌اندازی تنها با نکسوس ۶ گوگل سازگار است. گوگل برای بازاریابی سرویس جدید خود شیوهٔ سخاوتمندانه‌ای را به کار گرفته است، مشتریان برای استفاده از این سرویس تنها باید مبلغی را برای حجم‌ترافیک مصرف شدهٔ ماهانه از طریق شبکه‌ بی‌سیم گوگل پرداخت کنند.
اپراتور موبایل MVNO نیز قادر است تا تماس‌ها را در بستر شبکه‌بی‌سیم گوگل از طریق وایرلس منتقل کند؛ این امر نیز به کاهش قبض ماهانه مشتریان منجر خواهد شد.
البته این شایعات قبلا‌ً‌ هم مطرح شده بود و امروز اولین روزی است که گوگل با معرفی سرویس جدید خود به آنها رسمیت داد. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این سرویس جدید گوگل منتشر نشده است اما بدون شک گوگل به دنبال رقابت با سایر اپراتورهای موبایل نیست.
از طرف دیگر اگر شایعات مطرح شده در خصوص امکانات شبکه بی‌سیم گوگل صحت داشته باشد این ویژگی‌ها بدون شک بر بازار سایر اپراتورهای موبایل تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. به هر ترتیب بدون شک در آینده از این سرویس جدید خبرهای بیشتری خواهیم شنید.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.