ال‌جی گوشی میان‌رده G Stylo را با قلم استایلوس معرفی کرد

اگر به خاطر داشته باشید ال‌جی سال گذشته گوشی G3 Stylus را با قلم اختصاصی معرفی کرد که یک گوشی میان‌رده به حساب می‌آمد. ساعاتی پیش نیز این شرکت کره‌ای یک گوشی میان‌رده دیگر را با نام G Stylo در کشور خود معرفی کرده است که از برخی جهات یک آپدیت برای G3 Stylus محسوب می‌شود.

0

LG G Stylo دارای صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی (0.2 اینچ بزرگتر از G3 Stylus) و با وضوح بهتر اچ‌دی 1280×720 بوده و همچنین با ضخامت 9.2 میلی‌متری کمی باریک‌تر از مدل قبلی است. استایلوس قرار داده شده در این گوشی البته به هیچ‌وجه دقت و کیفیت S Pen در سری گلکسی نوت را ندارد چرا که خبری از دیجیتایزر بر روی صفحه‌نمایش نیست؛ اما در هر صورت وجود این قلم می‌تواند گاهی مفید باشد.

ال‌جی چیپست را هم از مدیاتک MT6582 به مدل 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 ارتقا داده که دارای 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A53 به همراه چیپ گرافیکی Adreno 306 است و احتمالاً از پس بازی‌های روز برمی‌آید. همچنین رم گوشی نیز از 1 به 1.5 گیگابایت ارتقا یافته و حافظه داخلی 8 گیگابایتی آن را می‌توانید تا 2 ترابایت دیگر (!) از طریق کارت حافظه افزایش دهید.

ال‌جی G Stylo از یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و نگرانی از بابت عمر شارژ آن نخواهید داشت. دوربین پشتی از 13 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسل تضعیف شده اما دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می‌تواند این کمبود را تا حدی جبران کند. بلوتوث 4.1، اتصال LTE و NFC نیز از سایر مشخصات G Stylo محسوب می‌شوند.

این گوشی قرار است ابتدا در کره جنوبی با قیمت معادی 460 دلار و سپس از ماه آینده در سایر نقاط دنیا به فروش برسد. گفتنی است طبق شایعات ال‌جی همچنین در حال کار بر روی G4 Stylus است که با صفحه‌نمایشی 5.8 اینچی و پردازنده قوی‌تر اسنپ‌دراگون 615 عرضه خواهد شد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.