Angry Birds Stella رکورد 30 میلیون مرتبه دانلود را پشت سر گذاشت

حتماً خانواده بازی‌های انگری‌بردز را می‌شناسید، بد نیست بدانید یکی از اعضای نسبتاً جدید این خانواده یعنی بازی انگری‌بردز استلا تاکنون توانسته است رکورد 30 میلیون دانلود را پشت سر بگذارد که رکوردی بی‌نظیر است.

1

چه کسی فکرش را می‌کرد که حق امتیاز انگری‌بردز این‌قدر ادامه‌دار باشد؟ آخرین آمارها حاکی از آن است که “انگری بردز استلا پاپ”، یک ماه بعد از مطرح شدندش در سطح جهانی، بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است و نسخه به روز شده آن با عنوان “لی لی لاگون” توانسته است طرفداران خود را ساعت‌ها میخ‌کوب بازی کند.بازی جدید در 20مرحله، سطح‌بندی شده است و زمان‌بندی آن طولانی‌تر طراحی شده است.

انگری بردز استلا، 7 ماه پیش به عنوان یک بازی بچه‌گانه در بازار مطرح شد. 30 میلیون بار دانلود این بازی در طی 7 ماه یک پدیده کم و بیش شگفت‌انگیز به شمار می‌آید. ضمن این که استلا مانند خیلی از بازی‌های دیگر در یوتیوب و تونز تی‌وی تاکنون 160 میلیون بار بازدید شده است.

انگری بردز استلا پاپ توانسته است توجه گیمرهای خانم را به خود جلب کند به طوری “هینی کایو” سرپرست استودیوی “رووی” بیان کرده است: “مانند اکثر بازی‌های انگری بردز، استلا پاپ طرفداران زیادی پیدا کرده است. با این حال بسیار خوشحال هستیم که بیشتر طرفداران پر و پا قرص این بازی در جهان، خصوصا در ایالات متحده خانم‌ها هستند.”

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    یکی از بهترین و (سختترین) انگری بردزهای موجود!مخصوصا اون مراحل صدفش!ازبین انگری بردزها من جنگ ستارگانش رو خیلی دوسدارم.