اولین فروشگاه خارج از آمریکا شرکت مایکروسافت در استرالیا افتتاح خواهد شد

مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی به‌منظور افتتاح اولین فروشگاه خرده فروشی خود در خارج از ایالات‌متحده است.

0

این غول نرم‌افزاری در نظر دارد فروشگاه جدید خود را در شهر سیدنی استرالیا، با همان حال هوا و ظاهر فروشگاه‌های موجود در ایالات‌متحده و کانادا راه‌اندازی کند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، مایکروسافت خواهان افزایش فروشگاه‌های خود در امریکا، کانادا و دیگر کشورهای در حال توسعه به تعداد 110 فروشگاه می‌باشد.

فروشگاه جدید ردموندی ها قرار است در منطقه وستفیلد، نیوجرسی سیدنی و در خیابان پیت افتتاح گردد؛ در این فروشگاه قرار است انواع گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون، تبلت های سری سرفیس، کنسول بازی ایکس باکس وان و مجموعه‌های نرم‌افزاری این شرکت به فروش رسد. هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از زمان افتتاح فروشگاه مذکور در دست نیست، اما لو دهندگان نزدیک به مایکروسافت انتهای سال جاری را برای آن بازگشایی آن مشخص کرده‌اند.

درموندی ها از چهار سال پیش طرح افزایش فروشگاه‌های خود در خارج ایالات‌متحده و کانادا را طرح‌ریزی کرده‌اند، این در حالیست که مایکروسافت هم‌اکنون در 189 کشور به صورت آنلاین محصولات مختلف خود را به فروش می‌رساند. ناگفته نماند که این شرکت با 19 خرده‌فروشی معتبر در چین نیز همکاری فشرده‌ای داشته، با این حال راه زیادی برای رقابت با ساکنین مانتن ویو که حدود 450 فروشگاه فیزیکی در سراسر جهان دارند، پیش رو خواهد داشت. لازم به ذکر است که اپل هم‌اکنون تنها 260 شعبه فعال در ایالات‌متحده دارد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.