واتس‌اپ تأیید کرد: تماس صوتی به‌زودی به ویندوزفون نیز خواهد آمد

تماس صوتی واتس‌اپ در حال حاضر برای اندروید عرضه شده و به‌زودی به آیفون نیز خواهد آمد؛ اما ویندوزفون چطور؟ واتس‌اپ امروز تأیید کرده که در حال کار برای عرضه این قابلیت در ویندوزفون است و خوشبختانه کاربران این سیستم‌عامل نیز به‌زودی می‌توانند تماس صوتی برقرار کنند.

0

یکی از معایب واتس‌اپ نسبت به سرویس‌های مشابهی مانند وایبر عدم امکان مکالمه صوتی بود. در دوره‌ای که به لطف اینترنت نسبتاً پرسرعت تماس‌های وایبری محبوب و محبوب‌تر شده و دیگر نیازی به پرداخت قبض‌های چندصد هزارتومانی اپراتورها نیست افزودن امکان تماس صوتی بسیار حیاتی به نظر می‌رسد. در حال حاضر اگر آخرین نسخه از WhatsApp برای اندروید را داشته باشید امکان برقراری تماس صوتی را خواهید داشت و پیش از این گفتیم که این امکان به‌زودی در راه iOS خواهد بود.

whatsapp-voice-call

بخش پشتیبانی واتس‌اپ به تازگی در پاسخ ایمیل یکی از کاربران تأیید کرده که تماس صوتی به ویندوزفون نیز خواهد آمد. با این وجود زمان دقیقی مشخص نشده اما حداقل کاربران ویندوزفون می‌توانند از این بابت خاطرجمع باشند که دیر یا زود امکان برقراری تماس را پیدا خواهند کرد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.