سونی موبایل از آغاز کمپین تبلیغاتی «هر روز خارقالعاده» خبر داد
شرکت سونی موبایل از راهاندازی کمپین تبلیغاتی جدید با عنوان «هر روز خارقالعاده» خبر داد. در بیانیه رسمی این شرکت در این خصوص با اعلام این مطلب آمده است که این کمپین پیامآور رویکرد برجستهٔ جدیدی برای Sony Mobile است و ریشهٔ عمیقی در روح بنیادین Sony در الهام بخشیدن و برآورده ساختن حس کنجکاوی افراد و جان بخشیدن به ویژگی این برند در زمینهٔ تعامل با مصرفکنندگان به شیوهای الهامبخش و متمایز، دارد.
این کار الگویی است که نشان میدهد چگونه Sony مشتریانش را قادر میسازد تا چیزهای خارقالعاده را در زندگی روزمرهٔشان تجربه کنند و مشتریان واقعی Sony Mobile را که این حس توانمند شدن را به زندگیشان آوردهاند از طریق عبارتهای برانگیزانندهای که با ‘I can’ (من میتوانم) آغاز میشود، نشان میدهد.
سونی موبایل همچنین اعلام کرده که برای یافتن مشتریان و دعوت از آنها برای شرکت در این برنامه با تیمهایی از سراسر جهان از نزدیک همکاری کرده است. توسعهٔ این کمپین شامل زیر نظر گرفتن شبکههای اجتماعی از طریق کانالهای Facebook، Twitter، Instagram و YouTube این برند بود تا هواداران Sony Mobile که از این برند ابراز قدردانی کردهاند، شناسایی شوند. صفحات Facebook جستجو شد و تعداد کمی افراد خوششانس برگزیده شدند و به بارسلونا پرواز کردند. جایی که سایمون راتیگان از آنها فیلمی تهیه کرد. کارگردان برندهٔ جایزهای که به دلیل رویکرد بسیار ستایششده و مهارتش در یافتن چیزهای سحرآمیز در شگفتانگیزترین مکانها، شناخته شده است.
محتوای فیلم توصیف تصویری زیبایی از تجربههای برتر Sony Mobile است که هفت کاربر واقعی را قادر میسازد تا چیزهای بیشتری را در جهان پیرامونشان بیابند. محتوای فیلمها با یک فیلم «مانیفست» ۸۰ ثانیهای و ۷ فیلم ۲۰ ثانیهای که بهعنوان پیشپرده استفاده خواهند شد، ارائه میشود. افتتاحیهٔ این فیلمها از امروز در یوتیوب بوده و در بهار سال جاری در سراسر جهان پخش خواهد شد.