پیکسل مرده و خط و خش در صفحه نمایش و مشکل‌های دیگر در برخی گوشی‌های گلکسی اس 6 اج سامسونگ

تصورکنید که از محل کار به منزل آمده‌اید و پس از بازکردن درب منزل متوجه یک بسته پستی حاوی یک دستگاه سامسونگ گلکسی اس6 اج می‌شوید.

1

با اشتیاق فراوان درب جعبه را باز می‌کنید و برای اولین بار دستگاه را روشن می‌کنید اما به ناگاه متوجه پیکسل‌های مرده بر روی صفحه‌نمایش و همچنین وجود خط و خش بر روی صفحه می‌شوید.

Samsung-Galaxy-S6-edge-arrives-in-damaged-condition.jpg

 

این تجربه ای است که یکی از کاربران در انجمن XDA داشته است. پس از تعویض گوشی توسط اپراتور تی‌موبایل، دستگاه دوم این کاربر نیز از مشکلی مشابه رنج می‌برده تا جایی که وی ناچارا قید استفاده از این گوشی هوشمند جدید را زده و به استفاده از آیفون 6 بسنده می‌کند.

Dead-pixels-mar-the-display.jpg

اگر فکر می‌کنید همواره استثنائاتی در این زمینه وجود دارند بدنیست بدانید که کاربران زیادی در انجمن یادشده اذعان کرده‌اند گلکسی اس6 اج آن‌ها نیز مشکلی اینچنینی و یا مشکلات مشابه داشته است. کاربران یادشده معتقدند پس از پرداخت مبلغ زیاد برای خرید این دستگاه هوشمند، گوشی آن‌ها نباید مشکلاتی اینچنینی داشته باشد. باید منتظر ماند و دید شرکت سامسونگ که تبلیغات زیادی حول دستگاه‌های جدید خود انجام داده چه عکس‌العملی نسبت به این مشکلات خواهد داشت؟!

 

Phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. hesam می‌گوید

    سامسونگ دیگه داریش نمیشه کرد