انحصاری ایکس‌باکس وان “Quantum Break” تا سال 2016 تاخیر خورد

بر اساس گفته‌های آقای سم لیک، کارگردان بازی، این زمان اضافه به تیم توسعه بازی اجازه خواهد داد تا پولیش بهتری بر بازی اعمال کند.

0

مایکروسافت به عنوان ناشر این بازی و رمدی توسعه دهنده بازی کوانتوم بریک که به همراه یک سریال تلوزیونی برای عرضه در سال 2015 برنامه ریزی شده بود، تایید کردند که این بازی تا سال 2016 تاخیر خواهد داشت.

سم لیک می‌گوید: “ما بسیار افتخار می‌کنیم که بخشی از لاین آپ شگفت‌انگیز ایکس‌باکس وان هستیم. همچنین از طرفداران خود برای صبر و شکیبایی‌شان بسیار سپاس‌گزار هستیم و می خواهیم که آن‌ها بدانند این زمان اضافه این فرصت را به تیم ما می‌دهد که پولیش بهتر و بهسازی موثرتری بر روی بازی انجام داده تا بتوانیم تجربه‌ای منحصر بفرد و بی‌نظیر برای مخاطبان خویش به ارمغان بیاوریم.”

علی‌رغم این تاخیر، شانون لوفتیس از مسئولان مایکروسافت، تاکید کرد که این شرکت در سال 2015، با وجود بازی‌هایی نظیر هیلو 5: نگهبانان، Rise of the Tomb Raider، فورتزا 6 و فیبل: افسانه‌ها، همچنان لاین‌آپ قدرتمندی در سال 2015 خواهد داشت.

در ماه نوامبر گذشته، آقای فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت گفته بود که بعید می‌داند مایکروسافت بتواند همه بازی‌های برنامه‌ریزی شده برای 2015 را عرضه نماید.

کوانتوم بریک، عنوان جدید رمدی، ابتدا قرار بود در سال 2014 برای Xbox One منتشر شود که تا سال 2015 و حالا 2016 تاخیر خورد.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.