والدین حالا می‌توانند تصاویر فرزند خود را در بخش Scrapbook فیس‌بوک جمع‌آوری کنند

گستردگی اقشاری که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند به قدری زیاد است که گاهی والدین را به منع رجوع فرزندان خود به این محیط‌ها از جمله فیس‌بوک وادار می‌کند، اما بد نیست بدانید که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا به تازگی زیرساخت‌هایی را ترتیب دیده که به والدین نگران امکان نظارت بر تحرکات فرزندان خود در فیس‌بوک را می‌بخشد.

0

بر این اساس والدین حالا می‌توانند تصاویر فرزند خود را در بخش Scrapbook فیس‌بوک جمع‌آوری کنند؛ علاوه بر این پدران و مادران می‌توانند تعداد پسندها و حتی بر نظراتی که دیگران بر روی تصاویر فرزندان آن‌ها اعمال کرده‌اند نیز نظارت داشته باشند. هرچند اگر تعداد تصاویر و آلبوم‌های ایجاد شده زیاد باشد، بدون شک چِک کردن تمامی نظرات آسان نخواهد بود.

Facebook lets Parents organize the baby photos with new Scrapbook22

فیس‌بوک تمامی تصاویر فرزندان را در قالب یک آلبوم با استایلی متفاوت در اختیار والدین قرار خواهد داد و در صورت تمایل آن‌ها نیز می‌توانند آلبوم مذکور را با دیگر آشنایان به اشتراک بگزارند و یا دوستان خود را با زدن برچسب به تماشای عکس‌ها دعوت نمایند.

لازم به ذکر است تنها والدینی قابلیت استفاده از Scrapbook را خواهند داشت که نوع ارتباط آن‌ها با فرزندشان در فیس‌بوک تائید شده باشد. بخش Scrapbook فیس‌بوک هم‌اکنون برای نسخه تحت وب، اندروید و iOS این شبکه اجتماعی در ایالات‌متحده قابل استفاده می‌باشد.

  gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.