اچ‌تی‌سی RE SOK اولین جوراب هوشمند دنیا را معرفی کرد!

شرکت بزرگ و سرشناس اچ‌ تی سی که کاربران بسیاری در حوزه گوشی‌های هوشمند دارد و تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است، به تازگی دست به اختراع شگفت انگیزی با نام RE SOK زده و از آن به عنوان یک جوراب هوشمند یاد کرده است.

8

ساعت‌های هوشمند دیگر یک پدیده‌ی از مد افتاده به حساب خواهند آمد زیرا به تازگی اچ‌تی‌سی RE SOK را به عنوان جوراب هوشمند جهانی معرفی کرد. این جوراب از یک صفحه نمایش در قسمت کناری خود برخوردار است که ناتیفیکیشن‌ها و اعلان‌های تلفن همراه نمایش خواهد داد؛ بنابراین به جای انجام عملیات سخت بیرون آوردن گوشی از کیف یا جیب تنها کافی است قوزک پا را مقابل صورت قرار هید و ناتیفیکیشن نمایش داده شده را بخوانید.

sok-htc

RE SOK از ویژگی‌های بسیار دیگری نیز برخوردار است. ردیابی GPS این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت گم کردن جورابتان بتوانید آن را پیدا کنید. همچنین یک سیستم برای یافتن سوراخ در این جوراب تعبیه شده است. جنس و پوشش این جوراب به گونه‌ای طراحی شده است که راه رفتن روی سطوح چوبی را نیز تا حدود 40 درصد آسان‌تر می‌کند. RE SOK با هر نوع کفشی به جز صندل، سازگار است. این جوراب به صورتی برنامه‌ریزی شده است که در هنگام استفاده از صندل شروع به خود تخریبی می‌کند.

RE SOK قابل شستشو با ماشین لباسشویی، دست و یا شستشو به هر نحو دیگری نمی‌باشد و در 3 رنگ مشکی تیره و روشن عرضه خواهد شد. با این اختراع شگفت‌انگیز اچ‌تی‌سی مطمئنا طریقه‎‌ی انجام کارهای خود با پایتان را تغییر خواهید داد.

همانطور که می‌دانید امروز روز اول آوریل است و شرکت‌های مطرح دنیا اخباری را به عنوان شوخی و یا بهتر بگوئیم دروغ روز اول آوریل منتشر می‌کنند. برای دیدن آخرین دروغ‌های بزرگ اول آوریل می‌توانید آن را از این صفحه دنبال کنید!

Gsmarena Blog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید
  2. quietly brilliant می‌گوید
  3. quietly brilliant می‌گوید

    اگه هم دروغ باشه،بنظرم ک ایده خیلی جالبیه و امیدوارم عملیاتی بشه :)

  4. Ehsan می‌گوید

    الان من اخر متوجه نشدم،این واقعیه یا دروغ بود؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      به نظر قابل باور بود؟

      1. Ehsan می‌گوید

        اگر یکم دید رو باز تر کنیم اره قابل باوره،شما هم بهتره خوب جواب ادمو بدید نه با این وضعیت:-/

  5. quietly brilliant می‌گوید

    اختراع جالبیه..فقط کاش تجاری سازی بشه:)

  6. Infinite می‌گوید

    قصد داشتم کلی حرف بزنم که … رسیدم به پارگراف آخر :|
    چه انتقاداتی در راه بودند.. :))