گوگل صندوق پست هوشمند SmartBox را معرفی کرد!

آیا از اینباکس گوگل استفاده کرده‌اید؟ راهی عالی برای مدیریت ایمیل‌ها است. حالا گوگل می‌خواهد پست فیزیکی معمولی را هم هوشمند کند. می‌دانید دیگر، همان نامه‌های پرینت گرفته شده روی کاغذ که توسط شرکت پست به جاهای مختلف فرستاده می‌شود.

0

پست در طول نسل‌ها ثابت کرده که بخش مهم و ثابتی از زندگی بشر است و به این راحتی‌ها از بین نمی‌رود. گوگل پیمان بسته تا پست دیروز را به صندوق پستی فردا ببرد و امروز آن را در اختیار شما قرار دهد. پس صندوق پستی SmartBox از Inbox را ببینید.

لازم است تلاش و پشت‌کار شرکت‌هایی را که برای تولید این محصول انجام شده تشویق کنیم، حتی اگر کاملاً بی‌اساس باشد! به‌هرحال خودتان هم می‌دانید که موارد استفاده‌ای برای چیزی شبیه به این وجود دارد. حتی اگر امروز، روز دروغ آوریل نبود اهالی تکنولوژی می‌توانستند از چیز‌های عجیب و جدیدی رونمایی کنند، پس اگر دقت کنیم می‌بینیم مثل تمام روزهای دیگر است؛ و البته اگر چنین چیزی حقیقت داشت SmartBox از اندروید استفاده می‌کرد.

در آخر اگر از inbox جیمیل استفاده نمی‌کنید یک ایمیل به inbox@google.com قبل از پایان روز دروغ آوریل ارسال کنید تا دعوت‌نامه‌تان را دریافت کرده و جایی برای استفاده از smartbox بگیرید. امیدواریم از این دروغ روز اول آوریل لذت برده باشید.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.