ببینید: گلکسی اس 6 نیامده نسخه تقلبی آن هم عرضه شد

بر اساس تصاویری که وب‌سایت GizChina منتشر کرده، کپی کاران چینی کمی بعد از معرفی گلکسی اس 6 دست به کار شده‌اند و نسخه تقلبی آن به سرعت هرچه‌تمام‌تر آماده عرضه به بازار است.

0

هرچند در این تصاویر نسخه تقلبی گلکسی اس 6 نشان داده می‌شود، اما بدون شک کیفیت و ظرافت آن و نمونه اصلی به هیچ عنوان قابل قیاس نیست.نسخه تقلبی گلکسی اس 6 از قابی فلزی بهره می‌برد و محل قرارگیری دکمه‌های تنظیم ولوم و شیار سیم‌کارت همانند نسخه اصلی طراحی گردید است.

همان‌طور که می‌توان انتظار داشت، نسخه تقلبی گلکسی اس6 از سخت‌افزاری ضعیف‌تر و صد البته قیمت پایین‌تری نسبت به نمونه اصلی برخوردار بوده و برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای داشتن یک پرچم‌دار صرف کنند بسیار مناسب می‌باشد.

بر این اساس نسخه کپی شده گلکسی اس 6 از پردازنده چهار هسته MT6582 و یا تراشه 64 بیتی هشت هسته‌ای MT6732 مدیاتک استفاده می‌کند و دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی می‌باشد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از نسل سه و چهارم شبکه مخابراتی اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی از دیگر مشخصات سخت‌افزاری نسخه تفلبی گلکسی اس 6 همچون وضوح دوربین اصلی و قیمت تعیین شده برای آن در دست نیست، اما انتظار می‌رود از ماه آینده در بازار چین قابل دسترتس باشد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.