چاقوی هوشمند سامسونگ Galaxy Blade Edge رونمایی شد!

سامسونگ شب گذشته در حرکتی غافلگیرکننده از اولین چاقوی هوشمند دنیا با نام Galaxy Blade Edge رونمایی کرد. این چاقو همان‌طور که در تصاویر آن مشخص است با امکانات گلکسی اس 6 از جمله اندروید، دوربین و رابط کاربری تاچ‌ویز برخوردار است.

1

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید دسته چاقو از جنس سرامیک، چوب، استیل و یا عاج ماموت (!) ساخته شده و به ادعای سامسونگ این چاقو به اندازه کافی سبک، عریض و طویل است!

Samsung-Galaxy-Blade-Edge

از جمله امکانات دیگر این چاقو می‌توان به بدنه ضدآب و آتش، سیستم امنیتی KNOX برای تشخیص انگشت، حسگر خون اسنسان و بدنه ارگونومی تاشو اشاره کرد! به گفته سامسونگ لبه این چاقو برای تیزی بیشتر از الماس ساخته شده و استایلوس آن نیز حکم دماسنج را ایفا می‌کند. به لطف دوربین قدرتمند آن و سیستم‌عامل اندروید نیز می‌توانید  عکس‌هایی که از غذا می‌گیرید را مستقیماً در اینستاگرام با هش‌تگ #بزن منتشر کنید و همچنین حافظه داخلی فوق سریع و خمیده نیز در دل چاقو جای گرفته است.

Galaxy-Blade-Edge-1

احتمالاً تاکنون متوجه شده‌اید که سامسونگ یک شوخی سیزده یا اول آوریل ترتیب داده است و خبری از چاقوی هوشمند نیست! اما به نظرتان روزی فرا می‌رسد که حتی چاقوهای آشپزخانه‌هایمان هم هوشمند شود؟

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. همایون می‌گوید

    عزیز جان این دروغ ” اول آوریل ” هست . جدی گرفتیاااااااا :))