گوگل سیستم‌عامل کروم را با دانگل Chromebit به تلویزیون شما می‌آورد

پس از رونمایی از کروم‌بوک‌های جدید گوگل به تازگی از یک محصول کاملاً جدید کرومی رونمایی کرده و آن را کروم‌بیت نامیده است. کروم‌بیت دانگلی است که با اتصال به تلویزیون سیستم‌عامل Chrome OS را به تلویزیون شما خواهد آورد.

0

Google-Chromebit-HDMI

اولین کروم‌بیت ساخت ایسوس بوده و تقریباً مشخصات یک کروم‌بوک را در اندازه‌ای کوچکتر جمع کرده است. این دانگا از یک چیپست 4 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی Rockchip 3288، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده گرافیکی Mali-T760، یک درگاه ورودی USB 2.0، وای‌فای و بلوتوث 4.0 بهره می‌برد؛ بله دقیقاً شبیه به کروم‌بوک‌های جدیدی که شب گذشته معرفی شدند.

Google-Chromebit-USB

تنها کافیست تا این دانگل را به پورت HDMI تلویزیون خود متصل کنید تا سیستم‌عامل کروم بر روی تلویزیون شما اجرا شود. خوشبختانه این دانگل نسبتاً بلند چرخیده و به صورت 90 درجه موازی با پشت تلویزیون شما قرار می‌گیرد و می‌تواند حتی به آن USB هم متصل کنید.

Google-Chromebit-Colors

عمر شارژ باتری هنوز مشخص نیست چرا که گوگل کماکان در حال تست این محسول است. قیمت نهایی قرار است کمتر از 100 دلار باشد و دانگل در رنگ‌های نقره‌ای، آبی و یا نارنجی تابستان پیش‌رو عرضه شود. چه کسی بدش می‌آید که یک سیستم‌عامل جدید را تنها با 100 دلار به تلویزیون خانه‌اش بیاورد؟

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.