شوخی 13 گوگل: PacMan به نقشه‌های گوگل می‌آید!

با فرارسیدن اول آپریل حتی شرکت‌های فناوری بزرگی مثل گوگل نیز شوخی‌هایی را شروع می‌کنند و گاهی هم دروغ 13 می‌گویند! این‌بار وقت آن رسیده تا کاراکتر محبوب Pac-Man به نقشه‌های گوگل بیاید!

1

جالب اینجاست که در این سرویس خیابان‌های واقعی به هزارتوی PacMan تبدیل شده و هرچه کوچه پس کوچه‌ها بیشتر باشد کار دشوارتر خواهد بود! این بازی در واقع در داخل هر مرورگری انجام خواهد شد و کافیست تا به آدرس Maps.Google.com مراجعه کرده، هر جای دلخواه از کره زمین با خیابان‌ها و کوچه‌ها را باز کرده و سپس بر روی دکمه pac-man در قسمت پایین و سمت چپ صفحه کلیک کنید.

شهرهایی مانند نیویورک برای این کار ایده‌آل هستند اما اگر شهر نامناسبی را انتخاب کنید گوگل می‌گوید این نقشه مناسب نیست و اگر دکمه I’m Feeling Lucky را فشار دهید شما را به صورت خودکار به نقشه‌ای مناسب هدایت خواهد کرد. جاده‌ها تبدیل به هزارتو شده و Pac-Man محبوب با 4 روح رنگارنگ ظاهر خواهند شد.

Google-Maps-Pac-Man

درست مانند بازی قدیمی و کلاسیک دهه 1980 میلادی هدف این است که نقطه‌های بیشتری را بخورید تا قبل از این‌که روحی به شما برسد. هر چه بیشتر دوام بیاورید و نقطه‌های بیشتری نوش جان کنید امتیاز بیشتری خواهید گرفت. کنترل بازی هم توسط دکمه‌های جهت‌نمای روی کیبورد انجام خواهد شد.

گفتنی است Pac-Man هنوز بر روی نسخه موبایلی اندروید یا iOS سرویس Google Maps در دسترس نیست اما بعید نیست که گوگل به زودی و در آپدیتی این شوخی را به دستگاه‌های موبایلی نیز بیاورد.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    آقا جان چه دروغی
    من خودم بازی کردم!!!!!
    یه شرکتی به این بزرگی نمیاد دروغ بگه و خودشو تو دید مردم خراب کنه