شیائومی تلویزیون 55 اینچی 4K خود را با ساب‌ووفر معرفی کرد

کمپانی شیائومی در عرض یک هفته دو تلویزیون جدید را معرفی نمود. مدل جدید یک تلویزیون 55 اینچی با کیفیت 4K می‌باشد که تنها 800 دلار قیمت‌گذاری شده است.

0

این بزرگترین Mi TV‌ تولید شده توسط این برند چینی بوده و مدل‌های قبلی 49 و 40 اینچی بوده‌اند. Mi TV جدید از یک ساندبار 6.2 به همراه یک ساب‌ووفر بی‌سیم تمام آلومینیومی به‌صورت پیش‌فرض عرضه می‌شود.

Xiaomi 55″ 4K TV soundbar and subwoofer

این مدل در واقع یک تلویزیون هوشمند با چیپست به‌روز شده‌ی MStar 6A928 می‌باشد. پردازنده 1.4 گیگاهرتزی به همراه 2 گیگابایت رم و تراشه گرافیکی Mali-T760 جزییات این چیپست را تشکیل می‌دهند.

این چیپست توانایی پخش تصاویر با کیفیت 2160p با نرخ 60fps را دارد. علاوه بر این ویدیوهای H.265 و حالت‌های 10-bit (خبری خوب برای طرفداران انیمه!) نیز پشتیبانی می‌شوند. همچنین این تلویزیون قادر به پخش تصاویر با کیفیت 2160p با نرخ 60fps از طریق پورت HDMI 2.0 نیز می‌باشد.

Mi TV جدید 55 اینچی شیائومی در تاریخ 8 آوریل روانه بازار شده و اگر در چین زندگی می‌کنید به راحتی قادر به خرید آن خواهید بود. سایر خریداران در نقاط مختلف جهان همانند سایر محصولات این برند، باید دردسر زیادی را به جان بخرند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.