نسخه جدید اپلیکیشن اندروید جیمیل تمام اکانت‌های شما را در یک اینباکس نشان می‌دهد

اگر از چند سرویس‌دهنده دارای اکانت ایمیل باشید ، گاهی اوقات لازم است تا ایمیل‌های دریافتی از چند اکانت خود را چک کنید.

0

در چنین مواقعی قطعاً لاگین کردن و خارج شدن پی‌در‌پی می‌تواند زجرآور باشد خصوصاً اگر اینکار را بر روی گوشی خود انجام بدهید.

اما با انتشار آپدیت جدیدی که گوگل تحت عنوان All Inboxes از آن یاد می‌کند و در نسخه اندرویدی اپلیکیشن جیمیل قابل دسترس است، این مشکل به‌طور کامل برطرف شده است.

همانطوری که از نام این قابلیت جدید مشخص است، شما اکنون امکان مشاهده تمام ایمیل‌های خود از اکانت‌های مختلف(حتی Outlook و Yahoo) را در یک اینباکس مشترک خواهید داشت.

GMail-Unified-Inbox

شما می‌توانید ایمیل‌ها را خوانده و به آنها جواب دهید، بدون آن‌که نگران سرویس دهنده ایمیل باشید و یا بین تب‌های مختلف جابجا شوید و از همه مهم‌تر پشت‌سر‌هم لاگین و لاگ‌آوت کنید!

گوگل همچنین از قابلیت جدیدی رونمایی کرد که به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌هایی که از اکانت‌های غیر جیمیل(مانند یاهو، آوت‌لوک و یا هر سرویس دهنده‌ای که از IMAP/POP3 استفاده می‌کند) دریافت می‌کنید نیز به‌صورت یک‌جا و به فرمت Conversation مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی می‌توان به قابلیت autocomplete(اتمام خودکار) بهبود یافته، پیش‌نمایش فایل‌های ضمیمه با حجم بیشتر و امکان ذخیره در گوگل‌درایو اشاره نمود.

 

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.