کاربران گلکسی نوت 4 احتمالاً نسخه جدید تاچ‌ویز را دریافت نخواهند کرد!

همانطور که احتمالاً می‌دانید دو پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس6 و اس6 اج آماده فروش هستند.

0

حالا کاربران و طرفداران سری فبلت‌های سامسونگ یعنی سری Galaxy Note مشتاقند بدانند چه زمانی آپدیت 5.1 اندروید آبنبات چوبی را به همراه نسخه جدید رابط کاربری این شرکت کره‌ای یعنی تاچ‌ویز، دریافت خواهند کرد.

اما بر اساس اخباری که از یک منبع نزدیک به این غول کره‌ای منتشر شده، به‌نظر می‌رسد هنوز حتی خبری از اندروید 5.1 برای فبلت گلکسی نوت 4 نباشد!

تاچ‌ویز جدید سامسونگ بهبودهای بسیار زیادی را نسبت به نسخه قبلی ارائه می‌دهد. اگرچه همچنان تعداد زیادی اپلیکیشن و سرویس‌های نه چندان کارآمد حضور خواهند داشت، اما حالا شما کنترل به مراتب بیشتری بر روی آنها دارید.

Galaxy-Note-4-Lollipop

TouchWiz جدید همچنین به‌طور چشمگیری سریع‌تر خواهد بود و اثبات این ادعا را در گلکسی اس6 و اس6 اج نیز دیده‌‌ایم. تعجبی ندارد که کاربران گلکسی نوت4 برای دریافت این رابط کاربری جدید سر از پا نشناسند، اما با اینکه فقط 5 ماه از عرضه نوت4 می‌گذرد، باز هم باید صبر کنند.

پیش‌تر خبرهایی مبنی بر انتشار آپدیت 5.1 به همراه تاچ‌ویز جدید برای نوت4 در آینده‌ای نزدیک منتشر شده بود اما وب‌سایت SamMobile با اتکا بر منابع معتبرش این اخبار را تکذیب کرده است.

این وب‌سایت به‌طور رسمی اعلام کرده ” تمام این شایعات بی‌اساس بوده است. منابع ما گفته‌اند سامسونگ در حال کار بر روی به‌روزرسانی 5.1 برای نوت4 نیست و همچنین هیچ خبری مبنی بر امکان ارائه تاچ‌ویز جدید به همراه این نسخه از اندروید برای این فبلت نیز در دسترس نمی‌باشد.”

قطعاً این خبر برای صاحبان نوت4 ناراحت‌کننده خواهد بود اما از سوی دیگر چندان هم غافلگیر کننده نیست، چرا که این فبلت به تازگی آپدیت 5.0.2 را دریافت کرده و سامسونگ در زمینه به‌روزرسانی در مناطق مختلف واقعاً کند عمل می‌کند. بسیاری از کاربران نوت4 هنوز از نسخه کیت‌کت استفاده می‌کنند!

با تمام این تفاسیر نیازی به ناامیدی نیست، چرا که نوت4 یک محصول جدید بوده و قطعاً در آینده‌ای نه‌چندان دور نسخه5.1 اندروید و شاید هم هم تاچ‌ویز جدید را دریافت خواهد کرد.

 

CultOfAndroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.