ایسوس زنفون 3 و نسخه جدید زنفون 2 را با حسگر اثر انگشت عرضه می‌کند

گوشی زن‌فون 2 ثابت کرد که یک گوشی پرطرفدار است. با داشتن یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080p و طراحی زیبا در رنگ‌های مختلف نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.

0

حالا خبر جدیدتر اینکه مدیرعامل شرکت ایسوس اعلام کرده که احتمالا گوشی هوشمند زن‌فون 3 این شرکت با سنسور اثر انگشت روانه بازار خواهد شد. جالب اینکه نه تنها این مدل دارای این سنسور خواهد بود، بلکه امکان دارد در نیمه دوم سال جاری شاهد نسخه‌ای ارتقاء یافته از Zenfone 2 نیز باشیم که از سنسور اثر انگشت بهره‌مند است. حداقل جری شن در مصاحبه‌ای که با یک رسانه چینی داشته، این امیدواری را به ما داده است.

Asus-ZenFone-2

اما اینکه به جز سنسور اثر انگشت چه تفاوت‌های دیگری را در نسخه به‌روز شده از زن‌فون 2 شاهد خواهیم بود، هنوز مشخص نیست. زمانی که یک گوشی با صفحه 5.5 اینچی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمتی 320 دلاری متصور می‌شویم قطعا احساس خوبی پیدا خواهیم کرد.

از همین حالا کنجکاو هستیم تا ببینیم چه مدل‌هایی حتی از این گوشی ایسوس نیز خوش قیمت‌تر خواهند بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.