اچ‌تی‌سی +One E9 را با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD رونمایی کرد

پس از مدت‌ها شایعه‌پراکنی و درز تصاویر متعددی منتسب به بلندقامت اچ‌تی‌سی +One E9، دقایقی پیش وب‌سایت این کمپانی تایوانی به‌صورت رسمی مشخصات این پرچم‌دار را منتشر کرد.

6

بر اساس اطلاعات و تصاویر منتشر شده توسط قسمت چینی زبان وب‌سایت شرکت سازنده، اچ‌تی‌سی +One E9 از زبان طراحی سری محبوب وان پیروی کرده، اما گوشه‌های گرد آن شباهت خاصی به سری مقرون به صرفه دیزایر دارد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک بوده، اما استحکام خاصی در طراحی آن مشاهده می‌شود. بلندقامت جدید اچ‌تی‌سی همچون پرچم‌دار وان ام9 قرار است در رنگ‌های خاکستری روشن، طلایی کم‌حال و طلایی تیره به بازار عرضه گردد.

اچ تی سی +One E9 به صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا همان QHD مجهز شده است که چگالی تصویر 534 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد. بدین ترتیب اچ‌تی‌سی اولین باریست که پرچم‌داران خود را به صفحات نمایشی با کیفیت بالاتر از فول اچ‌دی تجهیز می‌کند. قلب این محصول را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای MT6795M مدیاتک که بر اساس معماری 64 بیتی طراحی گردیده و بر روی فرکانس 2 گیگاهرتز تنظیم شده به تپش درآورد که همچون تراشه اسنپ‌دراگون 810 از چهار هسته بر اساس چینش Cortex-A57 و چهار هسته Cortex-A53s بهره می‌برد.

+One E9 در قاب پشتی میزبان دوربینی گرد با وضوح 20 مگا پیکسلی می‌باشد و در جلو دستگاه دوربینی با بهره‌مندی از فناوری التراپیکسل تعبیه گردیده است. از دیگر مشخصات بارز این محصول می‌توان به دارا بودن بلندگوها BoomSound، دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، باتری 2,800 میلی‌آمپر ساعتی و بهره مندی از اندروید 5 اشاره کرد. لازم به ذکر است که در وب‌سایت رسمی اچ‌تی‌سی، مشخصات دیگری نیز برای این گوشی هوشمند همچون دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی و صفحه‌نمایش فول اچ‌دی ذکر شده است که برخی آن را مربوط به نسخه ضعیف شده این دستگاه با نام E9 می‌دانند.

  androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    اینم بررسی فول ام9(رنگ و صیقل رو حال کنید :) ) http://www.aparat.com/v/lZEWq

  2. quietly brilliant می‌گوید

    تست گرمای ام9 : http://www.aparat.com/v/LbU7i

    جعبه گشایی ام9(اگه دقت کنید گوینده میگه هفته گذشته معرفی شده!) http://www.aparat.com/v/uvRIE

  3. quietly brilliant می‌گوید
  4. quietly brilliant می‌گوید

    نمیدونم میدونید یانه یا خبر قدیمیه ولی ام9 توقسمت اچ تی سیusقابل خریداریه البته تحت اپراتورهایی مانندat&t , T-mobile!

  5. quietly brilliant می‌گوید

    سری وان و دیزایر رو باهم تلفیق کرده.بنچمارک پردازنده و gpuبا این رزولیشن چنده؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      پیش بینی من حدود 25 درصد ضعیفتر از عملکرد Mali-T760MP6 در نوت 4 (با وضوح تصویر مشابه)