تماشا کنید: آزمایش سقوط ناجوانمردانه گلکسی اس 6 سامسونگ!

سامسونگ پس از بازخورد‌های منفی که در خصوص گلکسی اس ۵ دریافت کرد؛ قاب فلزی را که از دو طرف درمیان لایه‌ای از شیشه محافظ گوریلا گلس ۴ محفوظ شده برای پیش‌قراولان جدید خود در نظر گرفت.

5

همانطور که می‌دانید گلکسی اس 6 اج طراحی منحصر به فردی دارد و در نگاه اول ممکن است فکر کنید گوشی با این ظرافت در برخورد با زمین صدمات جدی خواهد دید. اما از قرار معلوم گلکسی اس 6 اج جان‌سخت‌تر از این حرف‌هاست.

اخیراً ویدئویی در یوتیوب منتشر شده که در آن شاهد انداختن گلکسی اس ۶ اج توسط خانمی هستیم. این خانم که ظاهراً به همین زودی از پرچمدار جدید سامسونگ دلزده شده است،‌گلکسی اس ۶ اج را چندین بار با تمام قدرت به زمین می‌زند.

جالب اینجاست که پرچمدار جدید سامسونگ پس از تحمل این شکنجه ظالمانه باز هم خم به ابرو نیاورد و همانطور که در ویدئو مشاهده می‌کنید صحیح و سالم به کار خود ادامه می‌دهد!

به هر ترتیب پیش‌قراولان سامسونگ با افتخار در راه پیش‌خوان مغازه‌ها هستند و انتظار داریم در آینده ویدئوهایی بیشتری از این قبیل ببینیم. ویدئوهایی که به طور دقیقتری بیانگر میزان مقاومت آخرین پرچمداران سامسونگ خواهند بود!

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. محمود می‌گوید

    اینا تبلیغات دروغین شرکتهاست

    باور نکنید .. همش دروغه

  2. Majid6670 می‌گوید

    مگه خود Galaxy S6 Edge عکس نداره که تا حرف از Edge میشه Galaxy Note Edge میشه تصویر پست؟! :|

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خوب شد؟ ;)

      1. Majid6670 می‌گوید

        هنوزم تصویر متعلق به Note Edge میباشد! :D :)

        1. علی ارغوان می‌گوید

          الان چطور ؟ ;-)