فروشگاه‌های اپل واچ در لندن، توکیو و پاریس افتتاح خواهند شد

از بیست‌ و یکم ماه‌ جاری این محصول به پیش‌فروش گذاشته خواهد شد؛ به همین منظور فروشگاه‌های اپل‌واچ نیز افتتاح خواهند شد.

0

جالب اینجاست که این فروشگاه‌ها که در نقاط به خصوصی دائر می‌شوند و محصولی به غیر از اپل‌واچ برای فروش نخواهند داشت. فروشگاه‌های اپل واچ که در شهرهای لندن، پاریس و توکیو واقع هستند همزمان با پیش‌فروش این محصول در ۲۱ فروردین‌ماه افتتاح می‌شوند.
اپل در حال حاضر آدرس و موقعیت فروشگاه‌های اپل‌واچ را مشخص کرده است. فروشگاه اپل واچ شعبه لندن در خیابان Selfridges واقع است و فروشگاه اپل‌واچ شعبه پاریس را در خیابان Galeries Lafayette می‌توانید پیدا کنید، اپل‌واچ توکیو نیز در Isetan Shinjuku قرار دارد.
همانطور که در ابتدا ذکر شد، این فروشگاه‌ها قبل از عرضه رسمی اپل‌واچ افتتاح می‌شوند و در زمان فروش رسمی اپل‌واچ،‌خریداران تنها قادر هستند محصول مورد نظر خود را در فروشگاه مشاهده و پیش‌خرید کنند.

Apple-Watch-Sports

اگر از طرفداران اپل‌واچ باشید احتمالاً در جریان هستید که اپل نسخه پیشرفته و زر اندودی از این ساعت هوشمند را در دست ساخت دارد که گفته می‌شود این ساعت هوشمند تجملاتی تنها از طریق فروشگا‌ه‌های ذکر شده به فروش می‌رسد.
ساعت طلایی هوشمند شیک و تجملاتی اپل قیمتی بین ۱۰ تا ۱۷ هزار دلار خواهد داشت و اپل به خریداران اجازه می‌دهد به مدت ۳۰ دقیقه اپل‌واچ طلایی را از نزدیک بررسی کنند در حالیکه اپل‌واچ ورزشی و اپل‌واچ معمولی تنها ۱۵ دقیقه برای بررسی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

slashgear.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.