ویندوز فون همین حالا هم به‌طور غیر رسمی یک اپلیکیشن پریسکوپ در درون خود دارد

همان‌طور که در جریان هستید، تویتر دیروز اپلیکیشن پریسکوپ را برای سیستم عامل iOS منتشر کرد. این شرکت همچنین وعده عرضه نسخه اندرویدی این برنامه را طی هفته آینده داده است، اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید نسخه توسعه یافته این برنامه هم‌اکنون برای استفاده‌کنندگان از ویندوز فون قابل دریافت می‌باشد.

0

اگر از سیستم‌عامل ویندوز فون استفاده می‌کنید و به سرویس اشتراک گزاری لحظه‌ای ویدئو پریسکوپ علاقه‌مند هستید، جای هیچ نگرانی نیست چون توسعه‌دهندگان خوش ذوق ویندوز فونی تنها پس از یک روز از انتشار نسخه رسمی این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل IOS، نسخه کلاینت این برنامه که شباهت خاصی به نسخه اصلی دارد را برای ویندوز فون عرضه کردند.

نسخه غیر رسمی اپلیکیشن پریسکوپ در ویندوز فون استور را می‌توانید با نام تلسکوپ بیابید؛ با استفاده از این برنامه می‌توانید یک اکانت پریسکوپ بسازید، همچون نسخه اصلی دوستان خود را دنبال کنید و در مورد ویدئو ارسالی به بحث و گفتگو بنشینید.

سازندگان این برنامه قول داده‌اند که به‌زودی امکاناتی همچون جستجوی کاربران، ویرایش تنظیمات پروفایل، نمایش مشخصات کاربر و گزارش اشکالات احتمالی این برنامه را فراهم کنند. بدون شک این یک قدم مثبت در رفع نیاز کاربران ویندوز فون می‌باشد، اما کافی نیست؛ انتظار می‌رود تویتر به زودی نسخه رسمی اپلیکیشن پریسکوپ را برای استفاده کنندگان از پلتفرم ویندوز فون عرضه کند.

  Periscope

Windows-Phone-download-button

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.