نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ بزودی به گوشی‌های بیشتری می‌آید

اگر تاکنون رقبت زیادی به استفاده از نسخه آزمایشی ویندوز 10 بر روی گوشی خود داشتید اما به علت عدم پشتیبانی این به روز‌رسانی از دستگاه شما، قادر به نصب‌کردن آن بر روی دستگاه هوشمندتان نبودید، خبرهای خوبی برای شما داریم.

0

شرکت مایکروسافت لیستی جدید از دستگاه‌های خود را منتشر کرده که انتظار می‌رود در برنامه بعدی، این به‌روزرسانی را دریافت کنند. اکنون با قاطعیت می‌توان گفت مدل‌های لومیا مانند 1020،1320،1520،920، آیکون و … در این لیست قراردارند. حداقل زمان مورد نیاز برای عرضه به‌روزرسانی بعدی یک هفته اعلام شده اما زمان دقیقی از سوی مایکروسافت مشخص نشده است.

تاکنون تفاوت در اندازه پارتیشن، مانع از عرضه نسخه آزمایشی ویندوز 10 برای دستگاه‌های مختلف شده بود اما با توجه به آماده‌شدن کد تغییراندازه پارتیشن، اگر شما نیز از دستگاه‌های سری لومیا استفاده می‌کنید می‌توانید منتظر دریافت این به‌روزرسانی باشید.

 

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.