توییتر اپلیکیشن پریسکوپ را برای استریم ویدئو منتشر کرد

تویتر امروز اپلیکیشن پریسکوپ را برای استریم ویدئو منتشر کرد. استریم آنلاین ویدئو یک ویژگی است که برای خیلی‌ها ممکن است کاربردی باشد، مثلاً دنبال کردن لحظه‌ای مصاحبه‌ها و یا کنسرت‌ها. طبق اطلاعات منتشر شده این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای سیستم‌عامل  IOS عرضه شده، اما تویتر وعده نسخه اندرویدی آن را طی هفته‌های آینده داده است.

0

کاربران می‌توانند با استفاده رایگان از اپلیکیشن مورد بحث، اقدام به پخش استریم ویدئو از طریق گوشی‌های موبایل و با فشردن یک دکمه نمایند و همزمان به چت و گفتگو درباره آن بپردازند. اپلیکیشن پریسکوپ با شبکه اجتماعی تویتر ادغام شده و کاربر در آن واحد می‌تواند ویدئو را به‌صورت مستقیم در صفحه تویتر خود به اشتراک گزارد، همچنین قابلیت شخصی‌سازی نوع اشتراک گزاری برای افراد مختلف نیز فراهم شده است.

برخلاف برنامه‌های مشابه که در دو مرحله به ضبط و سپس انتشار ویدئو می پردازنده، با استفاده از اپلیکیشن پریسکوپ می‌توان به صورت زنده همزمان به ضبط و پخش آنلاین ویدئو اقدام کرد. کارشناسان حوضه فناوری بر این عقیده‌اند که تویتر اپلیکیشن مذکور را در جهت رقابت مستقیم با سرویس Meerkat ایجاد نموده است.

لازم به یاد آوریست که تویتر در سال گذشته سرویس پریسکوپ را به قیمت 100 میلیون دلار به زیر سلطه خود درآورد. این دومین خرید بزرگ تویتر بعد از تصاحب  اپلیکیشن اشتراک گزاری ویدئو Vine در سال 2012 به ارزش 30 میلیون دلار بوده است. در صورت تمایل می‌توانید نسخه IOS  اپلیکیشن پریسکوپ را از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

 Periscope

Download-from-appstore

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.