تصاویر و مشخصات تبلت ۸.۹ اینچی اچ‌تی‌سی لو رفت

همانطور که مطلع هستید،اچ‌تی‌سی از پرچم‌دار جدید خود در نمایشگاه موبایل بارسلونا رونمایی کرد. در همین رابطه چندی است که شایعاتی در رابطه با بلندقامتان جدید این شرکت تایوانی که با نام های ام وان9 پلاس و E9 شناخته می شوند و به صفحه نمایشی با وضوح QHD مجهز گردیده‌اند به گوش می‌رسد، اما امروز تصاویری از تبلت جدید اچ‌تی‌سی به دست آمده که نشان از به کار گیری زبان طراحی سری وان در این محصول دارد.

2

HTC-tablet-leak

بر اساس اطلاعاتی که اکانت @upleaks در تویتر منتشر کرده، تبلت جدید اچ‌تی‌سی که هم اکنون با نام “T1H” شناخته می‌شود به صفحه‌نمایش 8.9 اینچی با رزولوشن 2048 در 1530 پیکسل مجهز گردیده است. این وضوح تصویر به نسبت ابعاد صفحه‌نمایش یک پیشرفت فوق‌العاده برای تبلت های اچ‌تی‌سی به شمار می‌آید.

قلب تپنده تبلت T1H را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای Allwinner H8 که بر اساس معماری 28 نانومتری طراحی گردیده در کنار واحد پردازش گرافیکی PowerVR SGX544 و دو گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. شاید این اولین باری باشد که اچ‌تی‌سی قصد دارد از پردازنده‌ای به جز محصولات کوالکام و مدیاتک در دستگاه‌های خود استفاده کند.

از دیگر مشخصات احتمالی تبلت ۸.۹ اینچی T1H می‌توان به 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، استفاده از اسپیکرهای BoomSound، دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی، دوربینی با وضوح 8 مگا پیکسل برای برقراری تماس تصویری و گرفتن عکس‌های سلفی، بهره‌مندی از نسخه 5 سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری سنس 7 اشاره کرد. بر اساس شایعات، این تبلت دارای ضخامت 7.88 میلی‌متری بوده و انرژی تمامی سخت‌افزار آن را قرار است یک باتری با ظرفیت 6,700 میلی‌آمپر ساعت تأمین نماید.

انتظار می‌رود این محصول اچ‌تی‌سی در نسخه وای‌فا و LTE از نیمه دوم سال جاری در بازار چین عرضه گردد، هرچند معرفی T1H در مراسم 29 فروردین‌ماه اچ‌تی‌سی دور از ذهن نخواهد بود.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    بعد از دوتا تجربه ناموفق،نکسوس9 رو با همکاری گوگل داد..فقط امیدوارم اینم دچار عاقبت دوتا تبلت اولی اچ تی سی نشه…

  2. حمید می‌گوید

    این دیگه چیه؟؟؟؟
    یکی این htc رو از برق بکشه داره منفجر میشه…
    هزار ماشاالله دست به لو رفتن خوبی هم داره …