لمس دیجیتالی در ساعت هوشمند اپل چه کاربردهایی دارد؟

در حاشیه برگزاری رویداد رونمایی از ساعت هوشمند اپل، قابلیت‌های مختلفی از این ساعت هوشمند را شاهد بودیم. یکی از این قابلیت‌های خاص، لمس دیجیتالی در این دستگاه الکترونیکی بود.

1

این قابلیت به دو کاربر استفاده کننده از این دستگاه الکترونیکی این امکان را خواهد داد تا بدون ارسال پیامک یا برقراری تماس با یکدیگر در ارتباط قرارگیرند اما توضیحات بیشتر در خصوص این قابلیت را در ادامه بخوانید.

در عوض نوشتن پیامک بر روی صفحه کوچک این ساعت هوشمند، قابلیت تاچ دیجیتال به شما این امکان را خواهد داد تا از طریق لمس صفحه‌نمایش به برقراری ارتباط با دیگران اقدام کنید.

apple digital touch

علی‌رغم اینکه اپل توضیحاتی در خصوص نحوه شروع ارتباط بیان نکرده اما به نظر می‌رسد پیش از هرچیز هر دو کاربر باید توافق خود را برای شروع ارتباط اعلام کنند. پس از متصل شدن دو دستگاه می‌توانید بسته به سلیقه خود از روش‌های مختلفی بهره ببرید که در ادامه خواهد آمد.

لمس صفحه‌نمایش

اولین روش برای برقراری ارتباط با دوستانتان، لمس صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند است. این روش مشابه روند پُک کردن در فیس‌بوک است. می‌توانید از الگویی خاص برای لمس صفحه‌نمایش ساعت بهره ببرید تا طرف مقابل از طریق لرزش صفحه‌نمایش بتواند آن را تشخیص دهد.

کشیدن طرح

روش دوم در برقراری ارتباط، طراحی کردن یک پیام انیمیشنی است. با کشیدن دست بر روی صفحه‌ ساعت می‌توانید طرحی را سریع ترسیم کرده و به طرف مقابل ارسال کنید.

apple-watch

به اشتراک‌گذاری

دیجیتال تاچ به شما این امکان را نیز خواهد داد تا ضربان قلب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. هنگامی که دو انگشت خود را بر روی صفحه‌نمایش ساعت قراردهید، سنسور ضربان قلب به طور خودکار به ثبت تعداد تپش قلب پرداخته و نهایتا می‌توانید تعداد ضربان در دقیقه را به طرف مقابل ارسال کنید. اپل از این روش به عنوان راه‌حلی دوستانه و حتی عاشقانه برای بیان احساس شما نسبت به طرف مقابل یاد می‌کند.

 

Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. اشكان می‌گوید

    سلام من وقتی میرم تو قسمت فرند و یک شحصی که اپل واچ داره رو انتخاب میکنم گزینه وسطی(دیجیتال تاچ) فعال نیست چیکار کنم؟