شایعه گلکسی اس 6 اکتیو با حذف حسگر اثر انگشت و اضافه شدن درگاه کارت حافظه از راه می‌رسد

گلکسی اس6 سامسونگ یکی از کامل‌ترین گوشی‌های هوشمند تولیدی این شرکت است. این گوشی هوشمند از قابلیت‌های شارژ بی‌سیم، اسکنر تشخیص اثر انگشت و رم DDR4 بهره می‌برد اما اثری از برخی قابلیت‌های مفید اس5 نظیر مقاومت در برابر آب، امکان استفاده از مموری‌کارت و نهایتا باتری قابل تعویض نیست.

0

هنگامی که صحبت از قابلیت ضدآب این گوشی هوشمند می‌شود امیدهایی در خصوص بهره‌گیری از این قابلیت در نسخه اکتیو گلکسی اس6 به ذهن خطور می‌کند. در جدیدترین شایعات مطرح‌شده، یکی از کاربران سایت ردیت در نشستی که با یکی از نمایندگان اروپایی سامسونگ داشته از وی در خصوص ویژگی‌های گلکسی اس6 اکتیو سامسونگ سوال نموده است.

آن‌طور که از شواهد مشخص است در این گوشی هوشمند جدید سامسونگ خبری از قابلیت تشخیص اثرانگشت/ سنسور سنجش ضربان قلب نخواهد بود. اگرچه این حرکت کمی عجیب به نظر می رسد اما از سوی دیگر به نظر می رسد این گوشی هوشمند در عوض به قابلیت بهره‌گیری از مموری کارت تجهیز خواهد شد.

همچنین اذعان شده دوربین گلکسی اس6 اکتیو در مقایسه با نسخه معمولی اس6 ضعیف‌تر خواهد بود. البته باتوجه به اینکه ساخت این گوشی هوشمند همچنان در مرحله توسعه قرار دارد امکان وجود تغییرات بیشتر در مشخصه‌های سخت‌افزاری آن وجود دارد.

باید منتظر ماند و دید علاوه بر بهره‌گیری از باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت استفاده از مموری کارت چه قابلیت‌های دیگری به نسخه اکتیو گلکسی اس6 افزوده خواهد شد؟!

Phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.