این‌بار تصاویری واقعی ظاهر و مشخصات اچ‌تی‌سی وان +M9 را تأیید کردند

ساعتی پیش نوشتیم که اچ‌تی‌سی قصد دارد در مراسمی در شهر پکن چین از وان ام9 پلاس رونمایی کند. حالا دو هفته پیش از این رویداد تصاویری از نسخه این‌بار نهایی +M9 منتشر شده که ظاهر و مشخصات مورد انتظار را تأیید می‌کند.

1

رویداد “بیش از وان” اچ‌تی‌سی یک محصول ویژه را برای آسیای شرقی به همراه دارد: +HTC One M9. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید ظاهر دستگاه ترکیبی از وان ام8 و وان ام9 به همراه یک دکمه اضافه است! رنگ دستگاه شبیه به رنگ پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی نقره‌ای-طلایی بوده اما لنز دوربین مجدداً دایره‌ای شمل شده و مهم‌تر از آن لنز دوم برای تشکیل دوربین دوگانه نیز بازگشته است.

HTC-One-M9-Plus-leak-1

وقتی به جلوی گوشی نگاه کنید میان سوراخ‌های اسپیکر BoomSound پایین دستگاه یک دکمه Home می‌بینید که ظاهراً عملکرد حسگر اثر انگشت را دارد اما با وجود دکمه‌های نرم‌افزاری روی صفحه‌نمایش طراحی اچ‌تی‌سی کمی زیر سؤال می‌رود. کسی چه می‌داند شاید این دکمه کاربرد دیگری دارد و شاید هم فقط یک حسگر اثر انگشت است که فرو نمی‌رود! به هر حال نکته مهم تبدیل یک اسپیکر در پایین به دو اسپیکر و اضافه شدن حسگر اثر انگشت است که امیدواریم نیازی به کشیدن انگشت در آن وجود نداشته باشد.

همچنین در یکی از تصاویر می‌توانید مشخصات گوشی را از اپلیکیشن بنچمارک AnTuTu ببینید. چیپست مدیاتک MT6795 با هشت هسته 64 بیتی به همراه پردازنده گرافیکی PowerVR G6200، صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل، دوربین 20.1 مگاپیکسلی پشتی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (23 گیگابایت قابل استفاده!) از مشخصات این گوشی خواهند بود. نکته عجیب شطرنجی شدن مشخصات دوربین جلویی است که احتمالاً همان سنسور 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل انتظارمان را می‌کشد. اندروید 5.0 و رابط کاربری سنس 7 با قابلیت پوسته‌های متنوع و امکانات نرم‌افزاری دیگر One M9 را نیز یقیناً در نسخه پلاس شاهد خواهیم بود.

همان‌طور که گفتیم این گوشی قرار است نوزدهم فروردین ماه در پکن چین رونمایی شود و شاید هیچ‌گاه در بازارهای خارج از شرق آسیا عرضه نشود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    قسمت پشتیش ک ام8!قسمت جلویی هم بنظرم متاسفانه زشته!نیاد ایران ،بنظرم بهتر باشه!حیف شد ک زشت از کار دراومده مخصوصا جلوش! :(