اچ‌تی‌سی اعلام کرد: مراسم نوزدهم فروردین برای معرفی +One M9 با دوربین دوگانه

پس از ده‌های شایعه و بارها درز تصاویر از وان +M9 اچ‌تی‌سی دقایقی پیش رویدادی با عنوان “بیش از وان” را برای نوزدهم فروردین با تصویری از وان ام9 پلاس منتشر کرد. به این ترتیب قطعاً دو هفته آینده باید منتظر برادر بزرگ‌تر One M9 باشیم.

1

HTC-One-M9-plus-eventهمان‌طور که در تصویر می‌بینید بازگشت دوربین دوگانه DuoCamera کاملا مشهود است و لنز دوربین نیز برخلاف ام9 مجدداً گرد طراحی شده است. از تغییرات دیگر نسبت به تصاویری که قبلاً درز کرده بود می‌توان به رنگ نقره‌ای‌-طلایی شبیه به ام9 اشاره کرد که ظاهراً زبان طراحی سری جدید وان است.

طبق شایعات وان ام9 پلاس ممکن است تنها برای بازار آسیای شرقی باشد و به صورت جهانی در کنار M9 عرضه نشود. به هر حال مشخصات احتمالی این گوشی شامل صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح QHD، چیپست مدیاتک MT6795 که البته احتمال نسخه اسنپ‌دراگون 810 نیز وجود دارد و دوربین 20 مگاپیکسلی اشاره کرد که ظاهراً اچ‌تی‌سی دوربین عمق‌سنج را نیز دوباره در کنار آن بازگردانده است. همچنین احتمالاً اچ‌تی‌سی یک حسگر اثر انگشت نیز برای +M9 در نظر گرفته است که در پایین صفحه‌نمایش جای خواهد گرفت.

متأسفانه مراسم قرار است در شهر پکن پایتخت چین برگزار شود که احتمالاً خبر از عرضه این گوشی تنها در بازار شرق آسیا دارد. به هر حال از آن‌جایی که One E8 و One M8 Eye نیز ابتدا در بازار شرق آسیا عرضه شده و بعدها به بازار خاورمیانه راه پیدا کردند ممکن است ام9 پلاس نیز روزی در کشورمان عرضه شود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    کاش از روبرو هم عکسی میذاشتن تا مشخص میشد کلید homeواقعیت داره یانه!