شیائومی در پنجمین تولد خود یک ساعت هوشمند و یک گوشی میان‌رده معرفی خواهد کرد

غول سازنده گوشی‌های هوشمند چینی؛ شیائومی، خبر داد که در 11فروردین به مناسبت پنجمین سالگرد تأسیس خود قصد دارد محصولات جدیدی را معرفی کند. در بین این محصولات نام یک ساعت‌هوشمند و یک اسمارت‌فون جدید به چشم می‌خورد.

0

پس از معرفی دیروز تلویزیون 40 اینچی فول اچ‌دی با نام Mi Tv2 در چین، این شرکت قصد دارد مجموعه محصولات جدیدش را در 11فروردین ماه اعلام کند. در این گزارش ذکرنشده است که دقیقا چه محصولاتی عرضه خواهد شد، اما مدیر عامل این کمپانی “لی جان” قصد دارد معرفی محصول جدیدش را در مقابل رسانه‌های چینی انجام دهد. هنوز قضاوت در مورد محصولات جدید این کمپانی بسیار زود است اما چنین به نظر می‌رسد که هفته آینده باید منتظر معرفی بیش از یک محصول باشیم.

xiaomi-mi-5-year-anniversary

شیائومی پس از معرفی پرچمدار امسال خود با نام “می نوت” ، در حال آماده شدن برای شروع تولید این گوشی هوشمند و یک نسخه بالاتر از آن با صفحه‌نمایش 2K یعنی “می نوت پرو” برای اوایل سال جاری می‌باشد. در قسمت پایین رده‌ها فروشندگان، Redmi 2 و تنها تبلت عرضه شده توسط این شرکت Mi Pad را پیشنهاد می‌کنند که این دو محصول در حال حاضر برای فروش در بازار هند آماده می شوند و به زودی به همراه “می نوت” در بازار چین عرضه خواهند شد.

در حالی که هنوز هیچ نشانه‌ای درباره آنچه در این مراسم ارائه خواهد شد وجود ندارد، این امکان وجود دارد که شاهد اولین اسمارت‌واچ شیائومی با نام “می واچ” باشیم. گفته شده این ساعت هوشمند علاوه بر طراحی زیبا و براق ، قابلیت اندازه‌گیری و نمایش فشارخون، از طریق پالس‌های امواج را نیز خواهد داشت.

در دسته گوشی‌های هوشمند، آخرین خبرها حاکی از این است که یک گوشی میان‌رده جدید با نام “فراری” و با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی با اندازه  4.9 اینچ، چیپست 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 SoC، رَم 2 گیگا بایتی، دوربین 12 مگاپیکسلی عقب و دوربین 4.8 مگاپیکسلی در جلو، محصول بعدی این شرکت خواهد بود. در این دستگاه از نسخه جدید رابط کاربری MIUI بر پایه سیستم عامل اندروید5.0.2 آبنبات چوبی استفاده خواهد شد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی در 11 فروردین برای کاربرانش چه محصولاتی عرضه خواهد کرد.

 

 

Androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.