ویژگی جدید On This Day فیس‌بوک خاطرات شما «در چنین روزی» از سال‌های گذشته را نمایش می‌دهد

شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار فیسبوک، به‌تازگی سرویس جدیدی را در شبکه خود با نام “درچنین روزی” بنا نهاده است. همانطور که از نام این سرویس پیداست، تمام اتفاقات و خاطرات کاربران  را که در سال‌های گذشته به اشتراک گذاشته‌اند را به تاریخ روز یادآوری می‌کند.

0

سرویس “درچنین روزی”(On This Day) قرار است دسترسی به نوشته‌های گذشته، تصاویر قدیمی و خاطراتی که در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذشته شده‌اند را برای کاربران آسان‌تر کند.

این سرویس به صورت همزمان‌، هم روی محتوای منتشر شده و هم پست‌هایی که کاربر روی آن تگ شده، کار می‌کند. نکته جالب اینجاست که فقط خود شما می‌توانید صفحه مربوط به این قابلیت جدید فیسبوک را ببینید و این صفحه برای دوستانتان نشان داده نخواهد شد، اما با این وجود می‌توانید انتخاب کنید که چه چیزهایی از این صفحه در تایم‌لاین دوستانتان به نمایش گذاشته شود.

سرویس ” درچنین روزی” با کلیک روی گزینه مربوطه، آدرس facebook.com/onthisday و یا با جستجوی عنوان “one this day” هم در نسخه وب و هم در اپلیکیشن موبایل شبکه اجتماعی فیسبوک، در دسترس قرار می‌گیرد.

در حال حاضر این سرویس امکان جستجو، حذف و ویرایش تمامی پست ها، تصاویرقدیمی وتصاویر تگ شده کاربران از سال‌های گذشته که در تاریخ امروز منتشر شده اند را به صورت یکجا به کاربران ارائه می‌دهد.

 

GSMArena Blog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.