گزارش: تنها 6 درصد از کاربران آیفون 6 از Apple Pay استفاده کرده‌اند

نظرسنجی‌های اخیر از استفاده ۶ درصدی کاربران آیفون ۶ از Apple Pay حکایت دارد. در این نظر سنجی ۸۵ درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که به هیچ وجه از این سیستم پرداخت پول استفاده نکرده‌اند در حالی‌ که ۹ درصد مدعی هستند تنها برای کنجکاوی با این سیستم تراکنش مالی انجام داده‌اند.

0

افراد جامعه آماری گروه آخر مدعی هستند که نحوه استفاده از Apple Pay را فراموش کرده‌اند یا اینکه از محل‌‌های پذیرش این سیستم‌پرداخت پولِ اپل بی‌خبر بوده‌اند. اپل برای بر طرف نمودن مشکل این افراد، نشانه‌های را مبنی بر قبول نمودن مبادلات مالی از طریق Apple Pay در اختیار مغازه‌ها قرار داده است.

این نشانه‌‌ها به صورت شفاف ساخته شده و در دو سایز متفاوت تهیه شده تا بر روی صندوق و شیشه مغازه نصب شود. اپل سعی دارد این نشانه‌ها را در مکان‌های پر تردد با فاصله ۱.۵ متری از زمین نصب کند. جالب اینجاست که اپل به فروشگا‌ه‌ها توصیه کرده است در صورت وجود سایر علائم پرداخت، فروشنده نشان پرداخت موبایل اپل را در ابتدا قرار دهد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد این نظر سنجی از جامعه آماری کابران آیفون ۶ جمع‌آوری شده است و با این حساب می‌توان روی افزایش آمار بدست آمده در آینده حساب باز کرد.

این روزها بازار پرداخت موبایل گرم است و سامسونگ نیز برای اینکه از غافله عقب نماند سیستم‌ پرداخت موبایلی خود را با خرید LoopPay از چند هفته گذشته راه‌اندازی کرده است. گوگل نیز در این بین با خرید فناوری متعلق به Softcard سعی در بهینه‌سازی امکانات Google Wallet دارد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.