تلویزیون 40 اینچی فول‌اچ‌دی شیائومی با قیمت تنها 320 دلار عرضه شد

شرکت شیائومی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارزان‌قیمت اما قدرتمند را حتماً می‌شناسید. این شرکت به تازگی تلویزیونی 40 اینچی با وضوح 1080p عرضه کرده که نه‌تنها هوشمند است بلکه قیمتی برابر با 320 دلار دارد.

0

می‌دانستیم که شیائومی قصد دارد نسل دوم تلویزیون‌های خود با نام Mi TV 2 را معرفی کرده و دو تلویزیون یکی با وضوح فول اچ‌دی یا همان 1080p و دیگری با وضوح اولترا اچ‌دی 4K یا همان 2160p عرضه کند. این شرکت حالا هر دو تلویزیون را با قیمتی بسیار رقابتی برای پیش‌فروش عرضه کرده است.

Xiaomi-Mi-TV-2-colors

مدل 40 اینچی از یک پنل فول اچ‌دی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل از شرکت شارپ با فناوری X-GEN به همراه نور پس‌زمینه LED با نسبت کنتراست 5000:1 بهره می‌برد. این تلویزیون از چیپست موبایلی MStar 6A908 با چهار هسته پردازشی 1.45 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای Mali-450MP4 استفاده می‌کند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر تنها 14.4 میلی‌متر ضخامت داشته و تلویزیون می‌تواند فرمت‌های H.265 ده‌بیتی را نمایش دهد. به این ترتیب همچنین فرمت‌های H.264، MPEG4، FLV، MOV، AVI، MKV، TS، MP4 و سایر فرمت‌‌های تصویری رایج نیز پشتیبانی می‌شوند.

Xiaomi-Mi-TV-2-Apps

این تلویزیون همچنین به 1.5 گیگابایت رم DDR3 و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است و سیستم‌عامل MIUI TV  آن نیز براساس اندروید پایه‌ریزی شده است. قیمت این مدل همان‌طور که گفته شد تنها برابر با 320 دلار است اما عرضه آن فعلاً به چین و هند محدود شده است.

نسخه گران‌تر و بزرگتر Mi TV 2 از صفحه‌نمایشی 49 اینچی با وضوح فوق‌العاده 4K استفاده می‌کند که به جز قیمت آن سایر مشخصاتش با مدل کوچک‌تر مشابه است. این مدل هم قرار است با قیمت 645 دلار عرضه شود که باز هم برای یک تلویزیون اولترا اچ‌دی قیمت فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

 GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.